Tisdagsfräckisar


 Johan gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sade:
- Åh vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat.
Kvinnan blev rasande och gick raka vägen in till chefen och talade om att
hon hade blivit sextrakasserad på jobbet.
- Vad är det som har hänt, frågade chefen
- Benny sa att mitt hår luktade nytvättat.
- Men, vad är det för farligt med det, frågade chefen.

Vad som är farligt med det fräser kvinnan. Benny är ju för fan dvärg!




Frun ligger på alla fyra i rabatten när maken utbrister.
- Men herre jösses , nu får du väl ändå ta och börja motionera, din bakdel
ser ju ut som en hel skördetröska!
Senare på kvällen när maken och frun ska krypa till sängs och mannen är lite
kelsugen, märker han att frugan är lite sur, så han säger:
- Men vad är det med dig?
- Du tror väl inte jag tänker starta hela maskineriet bara för ett halmstrå?




En 80-årig man är på sin årliga läkarkontroll och läkaren undrar hur han
mår. Mannen säger att han aldrig mått bättre och berättar att hans 18-åriga
fru är gravid med hans barn.
Läkaren tänker en stund och säger sen:
- Låt mig berätta en historia.
Jag känner en kille som är hängiven jägare. Han missar aldrig en jakt, men
en dag råkade han att med sig ett paraply istället för geväret. Så står han
där i skogen och mot honom kommer en jättelik björn. Han höjer paraplyet mot
björnen, kramar handtaget och vet du vad som händer?
- Nej, svarar mannen.
- Läkaren säger: Björnen föll ner och dog.
Den gamle utbrister: Det är omöjligt! Någon annan måste ha skjutit björnen.
- det är ungefär dit jag vill komma, svarar läkaren.






En man hade tatuerat sin frus namn Hilda på sin penis. I slakt tillstånd
syntes endast HA. När han besökte herrtoaletten fick han se en färgad man
bredvid honom som också hade bokstäverna HA på sitt organ.
- Heter din fru också Hilda? Frågade mannen.
- Nej på min står det: Hello and welcome to the wonderful land Jamaica!



Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle
älska så insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt. Nåväl, efter
20 år kände kvinnan att det där var ju löjligt. Hon funderade på hur hon
skulle få honom att sluta med denna tokiga vana. Så en natt när de var
mitt uppe i vild älskog, tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att
hennes man höll i en batteridriven låtsaspenis med vibrator -mjuk, underbar
och större än en riktig. Hon gick i taket:
- Din impotenta idiot, skrek hon åt sin man. Hur har du kunnat ljuga för
mig
i alla dessa år? Förklara dig!
Mannen tittade henne rakt i ögonen och svarade lugnt:
- Jag förklarar leksaken om du förklarar barnen.
 
  

 



  



Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha! Det var ju uppiggande läsning på morgonkvisten - nu känns det genast lite lättare att ta sej an denna gråtrista dag! :-D



Bilderna du har lagt in mellan historierna syns dock inte...?

2008-10-21 @ 07:44:55
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Jonas

Yes! va bra, nu är man på bra humör... Ha ha ha. ;)

Ha en superdag!



KRAM!

2008-10-21 @ 07:54:26
URL: http://jomari.se
Postat av: Jungfrun

Hahaha....gott med ett garv nu på morgonen, precis vad jag behövde.

Fan vad segt det är på bloggen. Dina bilder i detta inlägget kunde jag inte se. Är det bara jag som inte gör det?

Ha en härlig dag i skolan o kram på dig! :)

2008-10-21 @ 09:22:42
URL: http://www.metrobloggen.se/jungfrun
Postat av: tuta

hahaa, underbart med morrongarv! =D

2008-10-21 @ 10:51:54
URL: http://metrobloggen.se/tutas
Postat av: Fröken Sparsmart

väntar på onsdagsfräckisar

2008-10-21 @ 16:12:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: Berit/mamma/mormor/gammelmormor

Dom var ju jättebra. Hi, hi.

Kram MrsBettan

2008-10-21 @ 16:33:09
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Silverstolpe

Ha Ha Ha!!!

Det är alltid lika skoj att höra fräckisar. Så synd bara att Gert Fylking har hakat upp sig, eller drar dåliga skämt.

Ha det bra, Blondii!

2008-10-21 @ 17:45:10
URL: http://www.metrobloggen.se/silverstolpe
Postat av: Frogprincess

Ha, ha, ha de var riktigt bra!!!!

2008-10-21 @ 18:35:21
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0