Blondiie tankar

Jag skäms...
Men detta är sant!!!

Skulle tanka idag....
Öppnar luckan...
Men sen fick jag inte upp själva skuvmojängen....
Inte ens med nyckel...
Ringde runt på nallen om nån visste hur man gjorde för satte jag i nyckeln så vreds det bara runt...
Fick skämmas som en hund när en kille kommer till macken för att tanka sin bil...

Ursäkta mig *harkel* eh jo, änna, *host* det r så va att eh* host* *fnissa nervöst* min bil e lixxom ny *host*
Jag får inte upp tanklocket....

Han vek sig i skratt...
Jag med...
Stod där och skratttade ikapp.
Till slut fick han upp locket iaf =)
Och blondiie kunde tanka...
Vem hjälper till om sisådär en 60 mil???

Kommentarer
Postat av: Rikki

hehe :P aa jessie å teknik alltså...

2008-09-17 @ 21:43:52
Postat av: ♥Blondiie♥

ajjamensan =)

skoj sen när du skall hjälpa mig att plugga engelskan och andra roliga ämen som säkerhetsmatte va? du längtar va?

2008-09-17 @ 21:47:04
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Rikki

hell yeah... :P har ju mvg i engelska så de luunch, å matte c har man självklart läst också (A) cant wait ^^

2008-09-17 @ 22:31:08
Postat av: Markattan

Hahahah, undra om han kollade efter dolda kameror???

Postat av: Elle

Ops hehe

2008-09-18 @ 07:18:22
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0