Dagens Nemi


Kommentarer
Postat av: linda

Det var jättekul på storseansen! Jag kommer inte blogga om det inom den närmaste tiden, för jag ska publicera ett "starkt" inlägg ikväll och sedan ta bloggpaus tills på söndag.. men jag kan ju berätta för dig i alla fall =)

Jag kan börja med att säga att han inte sa något till mig eller någon av släktingarna, men jag kände ändå att många av "mina" var där. Min morfar bland annat, men även många andra som vakar över mig.

Jag måste säga att han är fantastiskt skicklig. Seansen varade i en och en halv timme, och sedan var det frågestund en timme.. och han hade aldrig fel. För många var det nog en otrolig känsla; det var en mamma som fick kontakt med sin döda son och hon grät resten av kvällen av lycka.

Terry har dessutom en jäkla humor; jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge =)



Så -summan av kardemumman: jag rekommenderar det starkt. Biljetter kostar 180 (tror jag) och köps på Terrys hemsida creativeexperiences.com (tror jag att den heter). Svårt att få tag i dem, men verkligen värt det!

Kram

2008-09-10 @ 17:17:53
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för kommentaren.. Jag har inte gjort klart mobilen än.. Men de kommer nog bli fint.. :) Lägger ut en bild på den när jag är klar.. Kan ta tid.. hihi... Kram på dig

2008-09-10 @ 19:39:24
URL: http://cevinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0