Frågor

Denna har jag snott! eller jag mena lånat!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?

Nej jag är okysst oskuld och oerfaren

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Japp. Vad har man annars vänner till =P

3. Vad åt du senast?

På restaurang UTAN att jaga barn, snyta näsor, hålla handen på barnstolen, utan att vråla sitt ner, peta inte i näsan etc.
Det var faktiskt nice som fan =)

4. Har du fått någon komplimang idag?

En hel del...

5. Har du varit med i en rättegång?

Inte mer än som åskådare
6. Är du polare med grannarna?

Ajjamensan, dom är störtsköna =)

7. Vilka länder har du bott i?

Sverige

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

I min spillter nya bil tog det 15 minuter från skolan till Alex skola

9. Har du haft en stalker?

Jo, men det har väl alla =(

10. Minns du din/dina musiklärares namn?

Japp!

11. Hur är din syn?

Den är utmärkt!

12. Var är dina syskon just nu?

Inte den blekaste

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Att jag dog...

14. Vem ringde dig senast?

Pappa...

15. Vad ska du göra i helgen?

Åka till freeport med familjen och sen passa på att åka och bada i badhus och gå på skogspromenad med picknick.

16. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Niklas Wahlgren fick en kram =)

17. Vad finns i din bakficka?

Inget jag har bara mina spetstrosor =P

18. Vad gjorde du klockan 2 inatt.

Tittade på film och grät en skvätt

19. Vad är det första du gör på morgonen?

Döljer mig för spegeln på väg att pissa

20. Vad ska du göra efter det här?

Kolla på film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0