God morgon =)

En helvetes jävla piss natt !!!
Emelie har gnällt om vartannat och varit TVUNGEN enligt henne att ligga PÅ mamma i kängruställning.....
Å jag som har asont...
Vid 3 kommer Alex in och har jättefeber men ändå vaknade han 8.
Han brukar sova länge när han har feber...
Men nu ligger han i min schäslong med kudde under en filt.
Hoppas att han repar sig.

Tror jag kan ställa in stockholm som det känns nu iaf, och jag ville verkligen åka.
Men men, får se...

Solen skiner som fasiken iaf =)
Blir sååå sugen på en skön promenad.
Men går väl inte när dom är sjuka.

Ha en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: vashten

godmorgon min vän!! sovit gott?? jag önskar dig en härlig dag....pöss o kram

2008-09-28 @ 10:25:24
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Helle

Hmm.. Vad skulle du till Stockholm & göra? Kramas med mig? fnissar

2008-09-28 @ 17:03:11
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0