Gör er egen mat =)

En Irländare, en Mexikan och en blond man jobbade  på ett höghusbygge,  
de hade kommit till 20:e våningen och det var dags  för lunch.
 
Irländaren öppnar matlådan och konstaterar att det  åter är "Irish stew"  
och säger "Om jag får Irish Stew en gång till  hoppar jag!".
 
Mexikanaren öppnar sin matlåda och utbrister  "Burritos, igen! Får jag  
Burritos en gång till hoppar jag!"
 
Den blonda mannen öppnar sin matlåda och utbrister  "Ost & Skink macka,  
idag igen... får jag det en gång till så hoppar jag  också!" 
 
 
Dagen efter samlas de åter för lunch.
 
Irländaren öppnar matlådan, konstaterar att det är  "Irish Stew" och
slänger sig mot en säker död.
 
Mexikanaren ser att han fått Burritos i sin matlåda  och kastar sig  
även han ut från höghuset.
 
När sedan den blonda mannen öppnar sin matlåda och  konstaterar att det  
även idag är Ost & Skink mackor så hoppar även  han. 
 
 
På begravningen gråter alla anhöriga, Irländarens  fru beklagar sig "Om  
jag bara visste att han va trött på Irish Stew så  skulle han aldrig  
fått det igen".
 
Mexikanarens fru sa "Han kunde ju fått Tacos i  matlådan om han bara  
sagt att han tröttnat på Burritos"
 
Alla vänder sig om mot den blonda mannens fru och  tittat undrande...  
hon utbrister "Titta inte på mig, han gjorde sina  egna matlådor"

Kommentarer
Postat av: Annica

Ha ha ha!!! Du har gjort min kväll!

Vart hittar du allt tok??

2008-09-18 @ 18:51:02
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Bella

Hahahhaha, skitrolig!½

Ps, nej, jag har inte testat exotiska rätten än...

KRAM!

2008-09-18 @ 20:38:48
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0