Hemma

Vilken glidar dag =)
Satte klockan 6.30...
Klockan 7.30 var Alex på skolan, bägges väskor packade, blöjjor packat, regnkläder packat, väskor med, lappar påskrivna, barnen påklädda och allt var klart =)
Klockan 7.50 satt jag i skolan och fick vänta 40 minuter på lektion =P
Hade data...
Svettades lite inför allt vi skall lära oss i detta....

Blev klar först av alla med uppgifterna, men inte fan tyckte jag att jag kunde det.
Gick in till mölnlycke centrum.
Handlade billig köttfärs på Hemköp och massa vindruvor som med var skitbilligt.
Hämtade Emelie i lokalen som dagmammorna är i.
Fick agera restätare, dvs äta upp middagen som var över, gvetvis från kastrullen, glassätare, fotograf och muntvättare=P
40 minuter senare var jag hemma.
Kockan är 13, och jag har gjort mer idag än under 2 dygn...
Och mer än halva dagen är kvar *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0