Hittade en sak på min sons hemsida

Hittade denna som jag lagt på Alex hemsida...
Fick dock uppdatera den lite =)
Men håll till godo...


Namn:
Blondiie

Smeknamn: Jessi, älskling, blondiie och mamma

Hårfärg: Blond, har även haft missfärgat hennahår som blev orange, missfärgning av rött underhår som blev neonchockrosa, brunt underhår, rött underhår, men är nu tillbaka till vackert blont hår

Ögonfärg: Blåa men ibland blir dom gröna

Födelseort: Göteborg

Bor: Partille

Livsaktiviteter: Läser till Säkerhetsingengör PMI (Personella, mekaniska och elektroniska skydd) skall bli expert på säkerhet...

Familj: Sonen Alexander och dottern Emelie

Vad är du: Mer än bäst? Eller hur menar du?

Var kommer världen ifrån: Fråga min fröken, hon kommer nog ihåg, för hon var en liten flicka då....

Vad är lycka: Kärlek, att se mina barn, ligga nära dom och snussa. Julmust på sommaren, havet solen, allt som får än att känna sig levande
Lycka kan också vara allt som får mig och min omgivning att må bra! Det kan vara allt från en lottovinst på 1 miljon, till en gräddkola när man är riktigt godissugen!

Vad är skönhet: Slå upp ordet skönhet i Svenska akademins ordbok så tår det klart och tydligt Blondiie, Eller? Nä skönhet kommer innifrån

Husdjur: Min tama silverfisk på toaletten som heter Bernst-Gunnar!!
Dessutom får vi inte glömma alla "lekkompisar" som ligger i hörnen och morrar - de kallas också dammråttor.... Självklart också alla gossedjur

Favoritmusik: Cheesus... ALLT!!! fast... jag är ju inte överförtjust i opera... eller dansband... så glöm "lokets favoriter" Men älskar radiomusik, scooter, techno, rave, ja det mesta

Favoritljud: Rasande vågor mot en strand, en stilla bäck, skogens alla ljud, andetagen från mina sovande sovande barn på kudden jämte mig... ska jag fortsätta?? Jo förresten!! Ett riktigt duktigt åskoväder!!!

Favoritdoft: Inte är det svett iallafall, eller tåbira, men barnens doft slår ju aldrig fel, jo, men spya och bajs räknas inte dit med barnen

Favoritfilmer: Gillar det mesta faktiskt. Men om jag måste välja en så blir det Hundtricket, hur man blir av med en kille på 10 dagar eller 10 orsaker att hata dig...

Favoritförfattare: Nora Roberts, Danielle Steel, J.K Rowlings, men läser det mesta, finns massa bra så jag kan fortsätta i evighet.
Annars är ju min uppsats i svenska ganska bra. -VA? vadå, inte känd, nä, och, jag är ändå favoritförfattare för mina gamla elever....SÅ DET SÅ!

Favorit-TV: Skall nog bli skribent om serier.. Annars mest film.

Favoritspel: Alla frågespel, Ombytta roller, skruppler (Nån som har ett till salu?) yatzy på blip.se, polis eller vem vill bli miljonär på datan

Favorittidningar: Alla på BVC som det är "prova gratis-kuponger" i. Skvaller är ju med kul, men köper inga tidningar, utan lånar då och då på bibban. Prenumererar på Vi föräldrar. Kan man ta tre nummer av damernas värld bara för att man vill ha en Loreálmascara värde 139 kronor? Kostar ju bara 49 kronor för 3 nummer + MASCARA!!!

Favoritmat: Kött, taccos, pizza och allt annat nyttigt, men inget från havet.

Favoritresturang: Bamboo eller A hareford beefstouw.

Favoritgodis: Vilket är inte gott?

Favoritflingor: Honungspuffar!!!! Lätt...

Favoritstad: Göteborg

Favoritaffär: Måste jag välja en? Räknas ett köpcenter? Eller? Jag shoppar vart som helst, bara jag får gå och titta i affärerna.
Har bara blivit trött i ETT köpcenter. Det var i Newcaste, på vår minikryss. Det är ju för fanken Europas största, hann ju inte gå igenom hela! Det var en pärs, så gick jag vilse med, som alla säger är så hemskt, men jag var i Himlen

Favoritglass: Vaniljglass med krossad choklad, och alla andra ätbara glassar, gärna med dansk "guf" på

Drömbil: Min splitter nya bil såklart =)

När grät du senast: När jag fick en nagel av Alex i ögat!!!!

Manna, havre eller risgrynsgröt: Dessa svåra frågor, kanske delad förstaplats? Inget slår mammas risgrynsgröt, men mannagryn är ju med supergott, men ta havre sist å dom andra på första plats...Med socker, kanel, håla och mjölk.

Tv-karaktär du skulle vilja vara: Vet faktiskt inte det. Trivs som mig själv, men att vara skådis skulle inte vara fel...

Roligaste människa: Förutom mig själv? Gillar alla med humor

Galnaste/knäppaste/konstigaste människa: Shit, Det blir nog jag igen! Jag har ett par alternativ... men ingen direkt solklar...

Snällaste människa: Mamma!

Beundrar: Alla som tar vara på livet och gör något vettigt av det. Sen kommer mamma och pappa. Och barnen som lär sig så mycket hela tiden!
Ärliga människor som står för det dom gjort.

Jag skulle vilja möta: Gud- och fråga varför han är så orättvis att små barn får lida i sjukdommar, pedofili etc, varför det finns Krig. Eller min mormor, morfar eller farfar som kilat vidare.

Vilket djur jag skulle vilja vara: En delfin!

Det jag först lägger märke till hos människor: Deras personlighet

Något som jag ofta säger: Typ, OK, hallå? mmm... Nej! är väl på första plats när man har barn!

Min största kärlek: Mina barn

Ett tips på vad som helst som är bra: Hmmm. Återkommer om det!

Finns tomten?: Klart, varför måste man annars vara snäll? Och vem skulle annars ge julklappar? Dum fråga! Som att fråga om påskharen finns, det vet ju alla....*fnys*

En riktig myskväll: Levande brasa, machmallows, varm oboy, en film, en filt och nån mysig att se på den med.

En riktig mysdag: På sommaren en heldag vid vattnet i bikini med matsäck och dom man gillar.
På vintern antingen i pulkabacken med varm oboy och ostmacka, med snöbollskrig och pulka, eller med näsippen i höjd med täcket.

Bästa semestern: På BB? nä skojja bara. På Dominikanska republiken...

Bästa Postdagen: Lätt måndagar med alla reklamblad, kan man ju klippa ut dom och spara massa pengar!!!

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha, har inte dina dammråttor fått huggtänder ännu? Det har mina.. :(

2008-09-04 @ 22:55:11
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0