Känsö

Imorgon drar jag till Känsö med klassen.
Vi skall lära oss massa roliga saker =)

Hur man avslöjar lögnare, i föreläsninge "sannig och alltid sanning" samt veta hur man i krig torterar folk för att få ur dom hemlligheter.
Och hur dom kan stå emot tortyrer...
Känns som jag behöver ta med näsdukar =S

Vi får iaf åka stridsbåtar dit..
Spännande.
Alla utan jag skall sova över =)
Dom får supé, party och håll igång.
En annan åker hem till barnen, klämmer in föräldrarmöte och får lämna barnen 6.30 dagen efter =)

Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Jag har den boken och har läst den flera gånger..;-) det är kanonbra..!

2008-09-22 @ 17:27:48
URL: http://metrobloggen/peggygirl
Postat av: peter pc carlsson

Svar på inlägg i min blogg:

Jag såg att du skrivit ett inlägg till Blondinbella. Dels skulle jag inte tro att hon publicerar det och dels anser jag egentligen att hon har full rätt att göra precis som hon vill. Även om jag önskar att hon hjälper till. Det kanske hon gör på andra vis. Dessutom fins det så mycket att samla in pengar till.



Så vi tackar alla som ger och förlåter/ursäktar dem som inte gör det denna gång.



/PC

2008-09-22 @ 18:25:45
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0