Klockan 20.00

Klockan 20.00 sov barnen =)
Visst skönt, men ändå..
Vill ju gosa med dom, helgen har sagt swoch!
Som tur är slutar jag 12, 11.55 å 11.55 mån, tis ons.
Torsdag till 16.10 och fredag till 16 men då måste jag vara ledig för skolorna har utbildning och håller stängt =(

Önskar man kunde åka bort torsdag till söndag så barnen fick skratta. Typ lalandia, om man haft råd...
Skall fan ta och kolla upp det.
Vi behöver komma ifrån alla tre och hämta krafter.
Alex har börjat bli mer och mer deprimerad nu igen och det känns som han snart är lika dålig som förra hösten.
Han har börjat få ont i hela kroppen och blir mer och mer apatisk.

Gör så jävla ont att se han må dåligt utan att kunna hjälpa han =(

Tror fan jag skall kolla upp om det finns nått liknande sista minuten till Lalandia...
Hade ju tänkt bada, men dom behöver få ett brejk och skratta som bara barn skall ha rätt att göra en hel helg...

Nu vart jag sugen. Återkommer snarast =)

UPPDATERING:
Har kollat nu, billigaste var 1850 för torsdag-lördag eller 2050 fredag till söndag =(
För mkt pengar. För det tillkommer ju nästan 1500 i resa med.
Skall se om det finns andra alternativ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0