Ledsna barn

Idag vägrade Alex gå till skolan =(
Totalvägrade!!!
Tillslut kom vi dit å då var gröten slut.
Men han fick i sig iaf.

På skolan hade han krampat runt sin Simba ( hans gosedjur) och vägrat släppa och skrikit så tårarna sprutat.
Han vägrade släppa.
Grät och grät och vart helt hysterisk så Simba fick följa med i skogen för ingen annan älskade han typ.
Sen på promenaden hade han haltat hela vägen tydligen.
Men när dom frågat hade han inte haft ont sa han, men tydligen enligt fröken en mkt jobbig dag =(

Stackars lilla pojken.
Emelie har förstått att mamma går och bröt ihop totalt när jag skulle gå sen grät hon nästan 4 timmar fram till lunch...
När jag kom så hoppade hon och skrek av gläje och skrattade och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen...
Mammas lilla tös.

Nu är vi iaf hemma och jag skulle gått till skincare by Lina för behandling, har ringt å frågat om jag kan få skjuta det nån dag får vl se vad svaret blir =(
Hade vart så skönt å få lite spabehandling och få koppla av.

Satt och plugga företagsekonomi 2 timmar igår...
Idag bir det lite presentationsteknik samt svensk affärskommunikation =P

Känns så himla tungt allt nu bara.
Men snart så kommer ljusningen =P

Kommentarer
Postat av: linda

Stackars älsklingar :(

2008-09-10 @ 15:40:58
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Elle

Tycker så synd om Alex. han ska inte behöva må så där. Han är för liten.

2008-09-11 @ 07:33:45
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0