"min stackars mage"

Det snyftar Alex nu medans jag rapar kryddpepparkorn.

Vid middagen orkade han inte äta å sa att "äter du inte får du inget godis"
Ok, jag sparar mitt då, fick jag till svar och så kollade han å Emelie film.
Som en blixt från klar himmel kommer han å håller för magen å säger jag måste spy.
Hjälper han på toa, men inget kommer.
Däremot skiter han hur mkt som helst, men luktar inte magsjuka.
Klagar i ett han måste spy men ÄN har inget kommit.
Frossar och satt i badet och fryser som fan.
Nu sitter han i hallen (ville sitta där) och hulkar sig och jag får INTE vara hos han =(

Så krystar han "tur min pappa inte kom så jag smittade han"
Har smält i mig 10 kryddpepparkorn som är kanon mot magsjuka...

han mår jättekonstigt så nu skall jag ringa sjukvårsrådgivningen

Kommentarer
Postat av: Helle

Sååå var det ju! 10 kryddpepparkorn!! Det brukar min kompis oxå knapra i sig vid magsjukor, hon fick tipset på döttrarnas dagis. Verkar funka för de flesta..

2008-09-21 @ 10:24:29
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0