Svar på tal när man är gravid...

Som är bra att kunna, använd lika flitigt som jag...

Om någon säger:
"OJ vad du blivit tjock"
kan du svara:
- Men titta det har ju du med!

Om någon säger:
"Jag bara måste klappa magen lite"
kan du svara:
- Får jag klämma lite på dina bröst då?

Om någon säger:
"kräks du mycket"
kan du svara:
- inte mer än du, en söndagsmorgon.

Om någon säger:
"Du ser sliten ut. Är du trött?
kan du svara:
- Ja, jag blev faktiskt väldigt trött - nu!

Om någon säger:
"Ska du verkligen ta en bulle, du som är så stor?
kan du svara:
- Nej, det har du rätt i. Jag får nog ta två.

Kommentarer
Postat av: Mezzie

skrattar så jag viker mig



Svarade faktist lite av såna dära kommentarer när jag väntade lilleman

;-)



Det kom fram en va väl 1 månad innan han kom och sa "Men herregud vad du är stor nu"

Svarar:

skrattar

Nä tycker du de?

- Jaa verkligen men det kan väl inte vara långt kvar nu?

- Jo det är en månad kvar sen kommer fotbollslaget serru ;-)

- Va har du mer än en?

-Ja det ser du väl,du sa ju jag var sååå stor?

hahaha





Kan säga att jag skrattade gott åt hennes min ;-)

2008-09-08 @ 14:58:41
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0