Tomtelandet

Satt och kollade på tomtelandet i Mora... Tomtelandet
Har ni vart där?
Är det värt pengarna???

Tänker åka dit i december. Slutar skolan 17 dec så kanske 18-20 december. Eller kanske 20-22, nått sånt.

Boendepaket med Tomtelandsentré: GESUNDABERGET
Bo ett stenkast från Tomteland i en trevlig stuga eller i familjerum på Ski-Lodge.
4 personer från: 995 kr

Vad tror ni om det?
Kanske bättre att satsa på det än att bada för 2000?
Att se vart tomten bor och  när han stressar för jul kanske verkligen ger dom julstämning...
Åsikter TACK!!!!!!

Kommentarer
Postat av: rooroo

tack!

julstämning är så mysigt. satsa på det.

inget vinner över det..!!

2008-09-07 @ 21:03:12
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Mezzie

ÅH där var jag som sjuåring och helt klart värt varenda krona!

Åh nu kommer minnen fårn min första och enda familjesemester med båda mina föräldrar innan de gick skila vägar....

Men åk dit du kommer inte ångra dej!

Och barnen kommer nog tycka om det jätte mycket!

2008-09-07 @ 22:38:56
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt varit där och (hur jag hittade dit, tvärs över landet, mitt i obyggden vete tusan :) MEN det var värt varenda penny! Vart ett par år sen men mysigt värre var det. Abselut prisvärt...

2008-09-09 @ 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0