Utmaning

Blev utmanad av Mezzi =)

Fem saker i min frys:

Köttfärs
Kyckling
Grönsaker
Glass
Bröd
Fem saker i min garderob: (Jag har inredd klädkammare som jag byggt=)
Kläder
Skor
Julklappar
Blöjjor

Pärmar
Fem saker i min bil:
Parkeringspengar
Isskrapa
CD-skivor
Barnvagn
Instruktionsbok
Fem saker i min handväska:
Kontokort
Almanacka
Pennor
Läppglans
Småmynt
Fem personer jag nu utmanar att svara på dessa lätta frågor: (Väljer 5 jag inte gav guldkort så att alla bloggare blir omnämnda)
Markattan
Peggygirl
Bella
Elle
Nettan

Kommentarer
Postat av: Bella

Hejhej!

Ska svara på utmaningen så nsar tjag inner!

Du, kolla in mitt senaste inlägg :-)

2008-09-20 @ 20:20:52
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg
Postat av: Markattan

Jag har antagit utmaninge, svarat på "frågorna och skickat utmaningen vidare...=))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0