Vad mannen verkligen menar - En tredje guide

"Hej."
Betyder egentligen: "Nu slutar vi pladdra och hoppar i säng."


"Jag tycker om diskreta relationer."
Betyder egentligen: "Jag vill ha sex, men jag är också gift."


"Jag måste resa från stan i affärer."
Betyder egentligen: "Jag kommer att tillbringa tid med min fru."


"Jag är författare."
Betyder egentligen: "Jag har tio opublicerade böcker i garderoben."


"Jag har precis avslutat ett långt förhållande."
Betyder egentligen: "Min fru begärde skilsmässa."


"Jag är konsult."
Betyder egentligen: "Jag är arbetslös."


"Jag är skild."
Betyder egentligen: "Jag tog just av mig min ring för att kunna stöta på dig utan komplikationer."


"Jag håller på med TV."
Betyder egentligen: "Jag reparerar dem."


"Jag är bankanställd."
Betyder egentligen: "Som nattvakt."


"Jag har egen firma."
Betyder egentligen: "Jag har precis fått sparken."


"Jag är ledsen att jag flörtade med din syster."
Betyder egentligen: "Jag är ledsen att du kom på mig."


"Jag kan inte lämna min fru... inte än."
Betyder egentligen: "Vänta på mig... för alltid."


"Jag tycker om att att läsa."
Betyder egentligen: "FIB Aktuellt och Lektyr."


"Jag tycker om kvinnor som är smarta."
Betyder egentligen: "Så länge de låtsas att jag är smartare."


Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Hörru du!! ;-)

2008-09-08 @ 14:04:08
URL: http://singelpappasthlm.blogg.se/
Postat av: Niklas Malmgren

he he he, jasså det tror du inte...:-D

Vadå, är det inte rätt köra djupa knäböj i min boratbaddräkt?

2008-09-08 @ 14:12:26
URL: http://singelpappasthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0