WOOOW Mitt horoskop

Fick ju tag i mitt horoskop jag skrev om som kostade pengar att se..
En vän då, har nu skickat mig mitt stjärntecken så att jag vet hur min höst kommer se ut och vem jag får ligga med:
Detta får man alltså veta för 19 kronor...

STENBOCKEN


22 december - 20 januari
Hösten blir bra för dig på många sätt men just kärleken kan krångla. Du behöver massor av utrymme för dina egna mål och idéer, särskilt i början av hösten. Kommer kärleken i vägen blir det gott om konflikter och problem. Det är viktigt att dina relationer inte stressar dig, men det förutsätter att både kärlekspartner och vänner har vett att respektera när du är upptagen. En stressig höst till trots blir andra halvan av oktober ganska romantisk, och mot slutet av hösten finns det hopp för betydligt mer. Från 12/11 har du rikligt med tur i kärlek och dessutom mer lust att satsa på den. Där får också ditt sexliv upp farten efter att ha varit ganska ljummet ett tag - och vintern börjar med hetta, glöd och passion.

Bästa raggstället: På kryssning.

Extra charmpoäng: Välskött hår.

Du är sexigast: 9/9, 24/10, 3/11


Fina kärleksdatum: 27/9, 7/10, 21/11


Bästa matchningarna: Skytt, Fisk.

Fan, jag skall inte på kryssning, mitt hår är kortkllippt och knappast välskött, massa stylingprodukter vräkes i...
Sexigast? Hmm idag? Spännande, känner mig alltid som sexigast råstressad med svår företagsekonomi i händerna...
Fan att jag missat detta, här har jag alltså gått och varit sexig utan att veta. Fasiken!

Vill ni med veta så tveka inte att fråga , jag fick tag i allas =P
Så ni nu som går som jag och deppar för att ni inte fick veta vilka ni skall ha sex med...
Här kan ni fråga.
Ser inte ut som jag för 19 kronor heller skulle fått reda på det...
 


Kommentarer
Postat av: Helle

Ha, du kunde bett oss läsare skriva en rad där man avslutar med ett ord på nästa rad, som näste man fortsätter på... Hade nog varit mer trovärdigt ;)

2008-09-09 @ 20:03:39
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: linda

Skicka gärna mitt! Jag är egentligen jungfru, men alla tidningar envisas med att jag är våg.. (gränsdatum).. så jag tar gärna båda :D

19 kronor för ett sexliv. Stackars prostituerade, de måste ju känna sig helt utkonkurrerade!

2008-09-09 @ 21:16:43
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Issah

Haha jag är skytt och min sambo är fisk, ha oss båda eller? ;)





Pussah

2008-09-09 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0