Återigen ett klockrent *host* horoskop..

Tur
Ödet bör inte utmanas denna dag. Turen verkar inte vara med dig och därför är det dumt att ta onödiga risker.

Mitt svar: Tack så jävla mycket att du berättar det NU ditt jävla öde!!!! Till nästa gång kan du kläcka ur dig det på natten.... INNAN man vaknar...INNAN man gör misstagen....
Hälsa
Om du mår litet dåligt bör du inte hålla det för dig själv. Sök gärna tröst hos andra - då känns det mycket bättre och du tillfrisknar snabbare.

Mitt svar: Nä jag är bara halvt manodepressiv idag å vill dö, men annars är det lungt serrö!!!! Å mina vänner har inte alls hört mig ringa idag *host*
Ekonomi
Du gör klokt i att dra ner på dina utgifter. Oväntade kostnader väntar bakom hörnet.

Mitt svar: Jo serrö så att *host*
Idag köpte jag en 42tums LCD tv.... ÅTERIGEN!!! Ge mig för helvete horoskopet i ett sms så jag vet om jag ens gör mig besväret att stiga upp!!!
Arbete
Du känner dig uttråkad av ditt arbete idag men du lyckas ändå hålla en fasad utåt av att du finner det intressant. Du får försöka genomhärda dagen.

Mitt svar: Jobb? En lördag? Å mitt jobb ÄLSKAR jag... Är det jobbet som mamma då?
Kärlek
Lämna inte alltför fritt spelrum för din fantasi. För det mesta gäller den gamla regeln att två par ögon ser mer än ett par.

Mitt svar: Tolk någon???
Relationer
Du berörs mycket av dina vänners problem idag och vill så gärna hjälpa. Men du gör faktiskt klokt i att låta de själva ordna upp saker och ting.

Mitt svar: Hmm, idag är väl ENDA dagen inte mina vänner ringer om sina problem???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0