Boxartönt

Jag visar ju alltid så *host*  vackra *host* kort på mig själv så nu får nu får ni se det svettiga sanningen!!!
Den osminkade sanningen...

En apsvettig slutkörd Blondiie efter ett hårt boxpass....
Jag trodde jag skulle dö!!!!
Men skoj som fan är det...
Boxas varje onsdag och från näsa vecka även måndagar....
Våga inte möta mig i en gränd för farao!!!


Det fula ärret på kinden gjorde min handledare när jag jobbade...
EN liten snöboll.... EN skulle man kasta å då fick man ett ärr på kinden som tack för det!
Jeffla Peter!!!!!!
Häjt jouuu!!!!

Alex plockade fina blommor till sin mamma på vägen hem. Det värmde enormt!!!!
Mammas prins!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaaw, va sött av Alex.

2009-04-23 @ 22:11:55
Postat av: Anette

Åååå så söt han är, plockat så fina blommor till mamma!

2009-04-23 @ 23:39:26
URL: http://olssonfamily.bloggagratis.se
Postat av: Pia

Brukar oxå ha den där härliga nyansen av rött i ansiktet efter min dans och core!! ;o)



Så gullig han var.. Blommor till mor!



Ha en skön helg!! Kram!

2009-04-24 @ 23:23:42
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0