Äntligen en vettig undersökning!



För några veckor sedan föreslog Kanadensiska forskare
att män borde se över sin ölkonsumtion,
med tanke på resultatet på en nyligen gjord undersökning,
som visar att öl innehåller kvinnliga könshormoner!
Slutsatsen forskarna har dragit av detta är att män
som dricker mycket öl "förvandlas" till kvinnor.
För att se om detta stämde gjorde forskarna följande test.
100 män fick dricka vardera 6 st 50 cl ölglas.
Det visade sig mycket riktigt att 100% av männen:

- Gick upp i vikt
- Pratade överdrivet mycket och utan vettigt innehåll
- Blev överdrivet emotionella
- Kunde inte köra bil
- Klarade inte att tänka rationellt
- Skulle argumentera över minsta lilla sak
- Vägrade be om ursäkt när dom hade fel

Man planerar inga fler undersökningar
 
 

Kommentarer
Postat av: Makedonk

Nu vet du varför jag inte dricker... Inte fan vill man bli kärringaktig!

Låt männen vara män och kärringarna göra sitt ;-)



Massa kramis

2009-08-24 @ 18:48:56
Postat av: Blondiie was here=)

hahahahahha!!!!!

Visste det ända från börja, du är inte som andra ^^

sen finns det fortfarande inga män har du gklömt det???

kramis på dig själv å ha soj med UPS

2009-08-24 @ 19:43:03
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: soffie

men hahahaha

kramis till dej du hittar så himla roliga jämt:O)

2009-08-24 @ 22:17:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Rikki

åh harregud...



kommer sluta som kärring då med andra ord

2009-08-25 @ 01:29:39
Postat av: Annica

Hahaha!

Allt som synns utåt är inte allt som finns innuti.

Vi har gått igenom jävligt tuffa perioder och sårat varandra. Men kärleken försvinner inte. Och det är den som räddar oss. Jag hoppas bara att den fortsätter att övervinna allt.

KRAM!

2009-08-25 @ 07:14:30
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var bra! Det händer faktiskt fler saker med män när vi dricker öl ihop, vi går på muggen eller snarare till en dikeskant ihop och utträttar våra behov, det gör aldrig killar om man inte druckit öl.

Nu till något helt annat Blondiie! Med tanke på din fina kommentar inne hos mig så vill jag med 100% säkerhet lova att du och dina barn kommer vara lyckliga tillsammans (fortfarande, för det är nu ju nu) med dig och när de är i mina barns ålder 15-20 års åldern. En sak måste du göra redan nu (om du inte redan gjort det förstås, du är ju en klok kvinna) Du måste ladda ner din blogg på hårdisk och bränna av den så dina barn kan läsa sin Mammas "kärleksförklaring" till dem i framtiden. För din blogg är inget annat en just en "kärleksförklaring" till dem och "livet" så klart! Hoppas att allt är väl med dig, ha det gott!

"ses och hörs"!

Kram ifrån Oumberlige Peter, ibland kanske mest Omöjlige Peter!

Fan också nu blir det ett långt PS:

Jo, den blogg är ju lite "underbart rå ibland" mina barn är uppfostrade i den miljön, har gjort dem till underbara sociala människor med en fantastisk humor som underlättar umgänget med andra. Mina bloggar är lite "snällare" fast inte pga att jag är det utan lite mer av den orsaken att jag började blogga för att skapa ett intresse kring smärtfrågorna och sjukvårdsproblematiken i samhället.

www.jernsaxen.blogspot.com har jag redan fått mailkritik för att jag skämtat för grovt (intressant jag lånade ju bara en bild ifrån dig, Blondii du har dåligt inflytande på mig :) en kvinna tyckte inte om anspelningsrubriken som jag hade i ett annat inlägg: -Ska vi leka Doktor?

Ja, det är inte alltid lätt att vara alla till lags här i livet! Det är många som skulle behöva en Kram!

DS

2009-08-25 @ 07:59:47
Postat av: Peter Olofsson

Hoppsan råkade klicka iväg kommentaren utan bloggadress men det gick visst bra utan!

Kram ifrån Peter!

2009-08-25 @ 08:01:42
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Zäta

haha ja men jag kom aldrig iväg till gymmet ;p

2009-08-25 @ 08:08:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Micke

Sorry om jag lurar in dej i fördärvet he he he.

Men det var väl inget nytt om den undersökningen

vikingatanterna visste om det här.

Så vad nytt utom att ölen go som den är hmmmmmm.

Ha de o kram.

2009-08-25 @ 17:51:29
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0