Happ

Vad skall jag berätta idag då?
Min mobil är ännu mer CP än någon telefon jag NÅGONSIN haft!!!!
På Måndag åker den på service och dom lär ju byta ut den emot en ny =)

På fredag skall jag jobba på WOW (Way out West)
Den 22:e åker jag med stor sannolikhet till STHOLM och jobbar på Coldplay!
Skall bli mucho skoj!

Nu på Lördag skall Emelie få åka till Astrid Lindgrens Värld och äntligen få träffa Pippi som hon älskar!
Andreas jobbar och kan inte åka med vilket är jävligt trisst då vi sett fram emot att åka dit tillsammans länge..
Men men, vad skall man göra, A man´s gotta do what a man´s gotta do!
-man då såklart.... =P

Idag blir det chill, eventuellt IKEA och köpa Emelies nya rum.

Nu när alla börjat jobba så tänkte jag bjuda på ett litet tips.
Visst är det förargligt när man tar med mat som ens kollegor äter upp!!!
Så jag har supertipset för att få har eran mat ifred:



Ni kommer garanterat ha den ifred!
Massa kram från Galenpannan

Kommentarer
Postat av: diana

Vad jobbar du med under konserterna?

2009-08-11 @ 12:37:33
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Jessica

el stockholmo? hur länge ska du vara där isåfall?

Kram

2009-08-11 @ 15:11:58
Postat av: Blondiie was here=)

Diana jag jobbar som säkerhetsvakt. Visiterar folk, står i kravallen och lyfter över folk som svimmar, mår dåligt eller bråkar osv. Jobbar med det mesta runt säkerheten på showerna.



Jessica, jag åker 7 på morgonen, sen kommer jag hem dagen efter=) kanske lite party på kvällen =P

kramis

2009-08-11 @ 15:16:30
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Jessica

äsch, vi är inte hemma alls den 15e, jo lite på förmiddagen bara =(

2009-08-12 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0