Jag är såååå jävla ägd...

...av en 50 åring!!!!!
Så pinsamt så det finns inte!

Igår jobbade jag på Madonna....
En av mina chefer är så jävla rolig och tyken och helt underbar....
Så står han där å kaxar sig mot mig som fan....

Först säger han:
-Jobbar du på WOW (Way out west)
-Nä, jag är inte inbjuden än...
-Ne, men vi handplockar bara få speciella duktigt folk som är bra. Och du är jävligt bra så jag vill ha dig i crew och jag har ansvar för en av scenerna och jag vill ha dig där.. ( och även Andreas då som han nu skäller inte står med, men visst hjärtat, han ville ha dig med <3)
-Coolt, jag jobbar gärna, skoj att höra man är utvald och bra på sitt jobb..
-Nä men du är bara så jävla lättlurad och tar jobbet ingen annan vill ha..
Så asgarvar han och går därifrån.
JÄVLA tur jag vet han menar allvar och man är såååå älskad *asg*

Så kommer han tillbaka....
-Du Blondiie....
-Mmmm
-Vi har en sak gemensamt....
-Öh? Jaha?
-Japp...43...
-Va?
-japp, 43. Jag har 43 i skor, du har 43 i IQ....
Så bryter han ihop och går därifrån....

Så skoj har vi på vår arbetsplats...
Jag vart iaf placerad på bästa platserna av all crew så det känns kanon och jag har verkligen roligt på jobbet....
Igår var extremt skoj.
Mycket roligt folk, jag busade och jävlades i ett och skrattade massor...

Typ:
- Denna biljetten är fejk ,det vet vet du va?
- Tyvärr, det är fullt, du får inte komma in!
- Ja, du har kommit rätt, men du får muta mig med godis för att komma in (Satan va godis man kunde fått)
-Ursäkta, men det står Madonna på din biljett, hon spelar inte idag, det är Lasse Berghagen med orkester....
Hahaha, så jävla roliga saker har jag sagt så det finns inte, men svårt å memorera allt...
Fick iaf massa beröm för min ögonskugga och min "störtsköna" götebosska, min underbara humor och att det var skoj med så trevligt folk i crew..
Känns kanon!

Kom även fram folk som kände igen mig som Blondiie!
Störtskönt!
Nu rusa in i en varm dusch, sen frukost på sängen med älsklingen och titta på film och så jobba hela eftermiddagen och kvällen och natten!

So long hunnies!





 

Kommentarer
Postat av: Ammis

Ja du är för cool du!!! Ha ha, kan inte annat än skratta, ser dig framför mig...inte så svårt. Du måste ha ett drömjobb.



Ha det gott.



KrAMelikram

2009-08-10 @ 08:33:58
URL: http://ammis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0