Min dag på jobbet

Jag satt på byggmöte idag på jobbet och det var en skitsnygg tjej som var där och var värsta divan...
Hon doftade mycket gott iaf.... Hon tittade på mig och sa:
- Ralph Lauren, 800 kr droppen.
In steg om möjligt en ännu vackrare modellvacker kvinna och hon doftade ljuvligt.
Hon vände sig till oss andra och sa självsäkert:
- Chanel, 1500 kr droppen.
När vi skulle gå från mötet så släppte jag av en riktig brakare bland alla.....
Det blev helt tyst så jag vände mig och smilade mot dom fotomodell aktiga divorna och sa:
- Broccoli, 17 kr Lidl.
Va fan skall jag bara vara tyst för??

Kommentarer
Postat av: Ninja

Den där von Lidl......han kan allt...

2009-08-27 @ 23:33:09
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: Anna

Jag tycker du borde kamma dig lite innan du poserar halvnaken och liggandes med en "horny" blick och lägger ut den på din blogg =P

2009-08-28 @ 07:52:42
Postat av: Jonas H Svensson

Ja e glad att jag slapp vara på ditt jobb vännen! ;)

Kram

2009-08-28 @ 09:13:15
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0