Mina smarta kommentarer

Jag gjorde precis slut med min pojkvän och det sista han sa var:
- Du kommer aldrig att hitta någon som jag!
Och jag tänkte i mitt stilla sinne; det hoppas jag verkligen inte! Om jag inte vill ha han, varför skulle jag då vilja ha någon som han?


Min pojkvän dumpade mig och skickade bilder på han och hans nya flickvän när de hade sex. Hur smart var det på en skala? Jag skickade bilderna till hans föräldrar...



Jag frågar folk varför de har uppstoppade rådjur hängande på väggarna. De svarar alltid:
- För att de är så vackra!
Ja se där. Jag tycker att min mamma är en vacker kvinna, men jag har fotografier av henne istället.


Våra bomber och granater är smartare än våra skolelever. De kan åtminstone hitta Kuwait!


Jag förstår inte riktigt det där med brandövningarna i skolan. När larmet går ska alla elever ställa sig på led, från den kortaste till den längsta. Vad är logiken i det? Brinner långa människor långsammare, eller?

Kommentarer
Postat av: Miss Attitude

hahahahha dom va riiiiktigt roliga, specielt dom 2 första!

2009-08-05 @ 08:42:05
URL: http://missattitude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0