Andreas MÅRFINT på Morfin

Idag så började jag jobba 9.30..
SOVMORGON!!!!!
Fattar inte att folk tycker det är jobbigt att jobba...

Klockan 12 ringde Andreas att han var dålig och hade ringt ambulans, så det var bara att kasta sig in i bilen och köra mot Östra Sjukhuset....
Han har ju sitt hjärta....
Så mötte jag han där, kan ni tänka er att jag kom först =P
Han var likblek och det rann svett och han hade ont som satan.
Så det gjordes massa undersökningar och ultraljud och EKG...
Jag gjorde mitt bästa för att roa hela sjukhuset, vissa mottog detta bättre än andra =)
Små exempel på vad jag gjorde?

Pratade bebisspråk med Andreas....
Talade om för sjuksköterskor att han var min son och han var lite kinkig....
Hade tävling med dom manliga sköterskorna om vem som sprang fortast till hissen...
OCH jag vann, jag fick trycka först på knappen till våning 7 =D *stolt*
Dansade en liten dans...
Sjung en trudilutt....
Talade om att han mårfint nu på morfin... den var långsökt men sååå rolig =)
Upplyste Andreas om att han var runkobjekt åt den manliga sjuksköterskan.... Han var LITE gay....
Men det hindrade inte mig att upplysa bögfobikern att han nu heter runkobjekt rum nummer 17...
Gjorde en vacker fin handballong till Andreas... Barn BLIR gladare av ballonger....
Flirtade med röda korset tanten 96 år... Hon var skitball.... Vi såg om Andreas puls steg om vi tafsade på han....
Hjälpte Andreas att dricka kaffe.... När han drack hängde jag över å blåste på det varma varma kaffet.... INTE uppskattat..
Sen det roligaste av allt...
Tog en mugg och målade gristryne....
Sen när läkarna kom försökte jag övertala dom om att han hade svininfluensan...
Fan va dom garvade! Man kan säga det är svinkul sagt=)
Sen gjorde jag en hel del annat med, men om jag säger det dödar Andreas mig...
Typ tog på han kläderna, slet upp toadörren på avdelningen så han inte svimmade osv LOL
Han har dock bildbevis på ballonger, gristryne ocn när jag blåser kaffe....
Men dom korten får ni sen är sjuklingen är hemma igen, då dom ligger på hans mobil...

Japp jag känner mig såååå stolt =)

Nä hjärtat!
Nu tar du och kryar på dig och ser till att komma hem igen!
Bli frisk nu!
Jag älskar dig snutten =)
Här är så tomt utan dig.
Världen är så tom utan dig. Och kall....
Puss

P.s... Jag fick P-böter på 400 spänn....
Elaka jävlar...

Kommentarer
Postat av: Andreas "IceAdde"

En sån flickvän som dig skulle jag vilja ha..

med tanke på ja är ganska galen själv så hadde jag älskat det ;) Jag hadde nog dött av skratt i stället..



Du verkar helt underbar.. din kille ska vara lycklig han har dig

2009-08-25 @ 21:10:42
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/
Postat av: Andreas "IceAdde"

ps: hoppas andreas snart kryar på sig

2009-08-25 @ 22:33:26
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/
Postat av: Daniel

Man kryar på sej på nolltid ska du se!



Bannade lapplisor - de borde skaffa annar jobb.

2009-08-26 @ 07:23:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Tja Blondii! Ser att du far runt och terroriserar världen som vanligt! (ler) Hoppas prinsen kryar på sig, men försök och var lite rädd om honom, vi män kan vara lite känsliga!

Min blogg är skittråkig idag, så du får en länk till en kille som jag bloggar lite med, han är en flitig bloggare så ni kanske redan känner varandra, men ifall inte så gå in på, va fan nu går det inte att klista in här...hmmm. åter kommer!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

2009-08-26 @ 09:25:52
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Peter Olofsson

www.danielfagerholm.webbblogg.se så där ja, nu hoppas jag att hans adress stämmer, idag visar han lite finsk yoga, helt i din stil (hoppas jag)

Kram Peter!

Haha, precis när jag ska skicka iväg skiten så ser jag att han redan skrivit hos dig, ja, bloggvärlden är inte stor! Hälsa Daniel ifrån mig (ler)!

2009-08-26 @ 09:30:01
URL: http://oumberligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0