Till Andreas

  • Anledningen till att mina bh:ar inte alltid matchar mina trosor är att JAG faktiskt byter underkläder.
  • Nästa gång du och dina kompisar skämtar om kvinnor med vapen i krig, rösta om vem av er som framgångsrikt siktar på toalettkanten.
  • Om jag kollar på fotboll med dig så är det inte för gemenskapen, det är deras häckar.
  • Om sanningen smärtar, fråga mig om de egokänsliga frågorna på din lönedag.
  • När det är möjligt, försök att säga vad du än har att säga efter filmen.
  • Nej, jag är inte imponerade av din bil - det krävs inga speciella talanger för att betala bilkostnader varje månad.
  • Snälla, kör inte när du inte kör.
  • Sluta med bönorna flera timmar före läggdags.
  • Mina läggdagshuvudvärkar är omvänt proportionellt mot det antal bad du tar.
  • Om du verkligen söker efter ett ärligt svar skulle du inte fråga i sängen.
  • Jag bryr mig inte om du håller i fjärrkontrollen - tvärtemot dig så gillar jag inte att se 27 sekunder av 117 olika program.
  • Om det bara är jag och mina vänner som skvallrar, hur håller du och dina kompisar reda på vem som är lättfotad?
  • Sluta berätta för mig att manliga strippor är bögar; jag bryr oss inte.
  • När du inte är i närheten rapar jag också högt.
  • Starta med att skaffa en sidobena och kamma över håret på en sida, då ser du aldrig "ön" komma smygande.
  • Jag bryr mig inte om du kollar i spegeln för att titta på ditt utseende, faktum är, gör gärna det!!
  • Har du ett starkt behov av manlig gemenskap? Besök din urolog.  
  • När du är ute med mig, var snäll och bär "vår" favoritklädsel istället för din. På så sätt så håller de slitna jeansen och den skitiga t-shirten längre.
  • Om du måste grymta till svar, var snäll och utveckla ett sätt att indikera en positiv och en negativ grymtning.
  • Insistera inte på att jag ska sluta prata i "den jävla telefonen" och sen inte prata med mig.
  • Ögonkontakt är bäst upprättad ovanför vår axelhöjd.
  • Din kommande flint är en bra sak - det subventionerar våra håromvårdnadskostnader.
  • Att städa huset är inte nödvändigtvis "kvinnogöra"; dessutom, det mesta av "smutset" och skräpet är ditt ändå så.
  • Ja, jag vet att de största kockarna är män, varför vill du då aldrig laga mat?
  • Vi går till toaletten i grupp för att prata om dig.
  • Ja, jag vet att du antagligen slår mig i armbrytning; hursomhelst, väldigt få löneförökningar eller befordringar är förvärvade genom att bryta arm med chefen om det.

  • Var väl egentligen bara det jag ville säga hjärtat.


    Kommentarer
    Postat av: cicci

    mohahahhaha!

    Där fick han veta minnsan=)

    2009-08-05 @ 18:15:03
    URL: http://cicci79.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0