Jag älskar dig!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Du har gett mig så mycket som är så värdefullt.
Ditt skratt, ditt leende, ditt barnsliga gulliga sätt, din tid, din kropp, dina upptåg, våra filmkvällar, våra utflykter, våra våra kvällsmackor, ja allt med dig.

När du sover, när du är vaken.
När jag inte är tillsammans med dig så drabbas jag av längtan som gör ont i hela mig.
En skön längtan som gör återföreningen så extra ljuvlig.
När vi älskar du och jag är vi så nära, så nära.
För mig känns det speciellt och äkta.
Inget jag vill dela med någon annan.
Det yttersta beviset på tillit och kärlek mellan kvinna och man.


Du har vuxit i mina ögon.
Du är starkare, gladare, tryggare och mer och mer harmonisk.
Och jag njuter av varendaste minut med dig.


Jag älskar dig av hela mitt hjärta på alla världens språk!



Albanska
Te Dua

Arabiska Ana behibak

Bolivia - Quechua
Qanta munani

Bosniska
Ja te volim

Bulgariska
Obicham te

Danska
Jeg elsker dig

Engelska
I love you

Estniska
Ma armastan sind

Filipinska
Mahal Kita

Finska
Minä rakastan sinua

Franska
Je t'aime

Grekiska
S' Agapo

Hawaiianska
Aloha wau la oe

Hebreiska
Ani ohev otakh

Holländska
Ik hou van je

Indiska
Mai tujhe pyaar kartha ho

Isländska
Eg elska thig

Italienska
Ti Amo

Japanska
Ai shite imasu

Kinesiska
Wo ai ni

Kroatiska
Volim te

Kurdiska
Ez te hezdikhem

Latin
Te amo

Lettiska
Es tevi miilu

Litauiska
Tave myliu

Makedonska
Sakam te

Norska
Jeg elsker deg

Persiska
A-she-ghetam

Polska
Kocham Cie

Portugisiska
Eu amo-o

Rumänska
Te iubesc

Ryska
Ya lyublyu tyebya


Serbiska
Volim te

Spanska
Te amo

Thailändska (till kvinna)
Phom rak khun

Thailändska (till man)
Chan rak khun

Tjeckiska
Miluji te

Turkiska
Seni Seviyorum

Tyska
Ich Liebe Dich

Ungerska
Szeretlek


For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all


You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me


You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you


You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me


You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you


You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me


I'm everything I am
Because you loved me


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad gulligt!!

2009-08-11 @ 16:54:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Ninja

Och jag som tog åt mig hela tiden.....hoppas du har haft en fin sommar kramiz :)

2009-08-11 @ 19:01:20
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: gurun

Det var inte bara vackert, det var fint också ;)

2009-08-11 @ 20:27:51
URL: http://www.metrobloggen.se/question
Postat av: Micke

Kär?

Sött.

Tack.

Kram.

2009-08-11 @ 20:40:54
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Soffiepropp

å va vacker bild på er å en liten språklektion med:O)

den dikten är verkligen fin!

2009-08-11 @ 21:14:08
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååh så gulligt!

2009-08-11 @ 22:18:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: cicci

Så glad för din skull tjejen! Love is the shit..alla gånger!

Inget e så vackert som det!



kram C

2009-08-12 @ 08:37:57
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0