Jävla pervotomte!!!

När vi var på Borås Djurpark fick jag träffa tomten!!!!
Japp!
Jag fick tom sitta i hans knä!!!!
Mamma jag säger ju att han finns!!!!
Skojjade lite med Andreas och frågade om det var okej att jag gränslade Tomte, hånglade lite med han å önskade mig en orgasm ala "jag såg tomten kyssa...."
Han sa NEEEEEEEEEJ! ganska bestämt....

Så skall vi gå fram och barnen ballar ur och vägrar säga hej ( jahaaaa, va hände här lixxom)
Så sliter tomten ner mig i sitt knä och säger:
-Hohoho, vad önskar sig Mamma i julklapp???
-*fnittrar nervöst* En soda stream! (kolla mamma, jag önskar mig verkligen det!!!!!)
-Hohoho, ett HÅRT paket då *skrattar hest och lite väl läskigt nu...*
-*fnittrar ännu mer nervöst* Eeehh? aaaa...
-Hohoho *tomten klämmer till på min skinka* Det har tomten gott om till dig.....


Då skyndade jag mig snabbt iväg och var mäkta glad att mina barn inte ville sitta i pervotomtens knä....
Andreas tyckte inte det var lika skoj, utan såg ut så här...

Sen ville Andreas ge tomten ett hårt paket på käkbenet...
Jag föredrar att vänta tills EFTER jul...
Jag blev ju iaf lovad ett hårt paket =P

Här fick man tydligen med sig en liten julblomma hem...
Alltid trevligt!
Man tackar och bockar!



BTW...
På tal om tomten får jag ta lån.
Här är mina barns tips på vad dom vill köpa i julklapp till respektive:

Alex skall köpa:
Mormor: En jättevarm mössa så hon inte fryser....
Bonus: Fint halsband
Morfar: Fodrade tofflor
Kina: En tomte
Andreas: En cool ring
Pappa: Ett xbox 360 (ledsen crille, men han har inte tillräkligt med pengar =P )
Emelie: En robothäst
Till mig: Ett par nya glas, tex resturangglas (jaha, va fan är för fel på mina då) Kommer självklart svara: åååå, sånna har jag alltid önskat mig!
Till alla: En katt ( det var ett jävla tjöt om katt...)

Emelie har med tänkt till i år.
Hon sätter ribban lite högre....

Mamma: En bil
Mormor: En lastbil
Bonus: En stor bil
Morfar: En racerbil
Kina: En båt
Andreas: En racerbil och en bärgningsbil
Crille: En Racerbil
Pappa: En moppe
Alex: En buss


Jahapp men lån var nästa då ja....


Kommentarer
Postat av: Niki

och jag önskar mig en riktig karl som inte är upptagen! samt lottovinsten!! Om det inte går att hitta en karl nöjer jag mig med pengarna!!

2009-12-19 @ 18:14:48
Postat av: Pia

Lite lustigt att jag precis idag satt och tänkte att pedofiler gärna nog "arbetar" som tomte!! Scaaary!! :o(

Håller dock tummarna för att Sodastreamen hamnar där under granen!! :o)

Vilken fin julgrupp du hade där!! :o)

2009-12-20 @ 21:17:05
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Tja Blondiie! Ja, man ska akta sig för Tomtar man vet aldrig vad de döljer under sina röda tjocka kläder! Jag skulle också vilja ha en sådan där gullig bild då jag sitter i Tomtefars knä och äter polkagrisklubba, men det trista alkoholiserade Tomtefan man hade i vårat centrum i helgen han vägrade och ställa upp på lite bilder, men några som glatt poserade var Camilla Läckberg och Mia Törnblom, ska man vara med på bild ska man vara glad! Ser på tiden då du gjorde detta inlägg att det nu gått ett tag, fullt upp in i det sista tippar jag, likaså här! Ja hoppas du får det du önskade dig av Tomten och att du får en mysig Jul alla kategorier! Som vanligt var rädd om dig och de dina!

Kram ifrån Peter!

2009-12-21 @ 07:42:04
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: SOFFIE

usch vilken snuskis ,

men det blir ju ett hårt paket om du får dej en sodastream;O)

jättefina bilder,

GODJUL om jag ej tittar in hos dej innan jul,

kram

2009-12-21 @ 21:35:34
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0