Psykopater

pratar vi om i skolan.

Så frågade våran lärare om någon kunde gissa vem denna mannen var, vad han kunde jobba inom, om han såg sympatisk ut osv...

Många tyckte han såg snäll och så ut och säkert var proffessor, eller lärare osv..
Jag svarade på skämt han är seriemördare...
Här är bild två...

Han ÄR seriemördare...
Nämligen USAs värsta seriemördare Ted Bundy. På senare kortet (båda är tagna under samma rättegång) blir han förbannad på dommaren som inte beskriver hans mord tillräckligt vackert och med rätt respekt gentemot han som mördare...


Så har vi nu kort på Andreas...


Ja han ser ju med fullt normal ut och en hyvens kille....
Men vänta nu lite?



OMG jag är sambo med en psykopat...
Hör ni inte av mig igen så leta i garderoben!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så du ska komma ur garderoben ^^



SPRINGER OCH GÖMMER MIG

2009-12-07 @ 00:16:33
Postat av: Annica

En läskig man. Ja den där Bundy altså! Inte Andreas. ;-)

Tack för att du tänker på mig.

KRAM!

2009-12-07 @ 11:54:57
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Niki

Liten korrigering; ted Bundy är inte USA:s värsta seriemördare han mördade 28 st, John Wayne Gacy mördade 34, William George Bonin mördade 41 men värst är Henry Lee Lucas som hävdade att han mördat minst 350 st varav 150 är bekräftade...vete katten om inte Ted Bundy ser mer sympatisk ut än Andreas ;)

2009-12-09 @ 21:56:58
Postat av: Blondiie was here=)

hehe tror du är min lilla niki genom show va??? iaf...

han är bara dömd för dom men häövdar desto flera, men du har rädd, dom ser lika galna ut =)

2009-12-10 @ 18:32:29
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0