Hemmakväll=)

Vart ju hemma med Emelie idag...
Eller hemma och hemma....

Hon var ju piggelin och kör maraton här hemma=D
Åkte till IKEA och hon har busat hela dagen, men jag får inte lämna henne pga 48 timmars regeln, så imorgon är jag hemma med, och sen vid 12 hämtar jag gulliga mamsen som skall passa barnen när jag går på begravning...

På IKEA har dom återinvigning så jag köpte två filtar, en svart och en vit till storarummet....
Sammalagt 27 kronor=)

Åkte till Allum sen för att handla och min syster smsade...
Visade sig att hon med var där så vi gick runt och pratade massa med.

Nu skall jag väl fixa nått här hemma...
E städsugen....
Haha...
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0