Utmaning ett idag

Min första utmaning är från Anette...

Vilken svordom använder du mest?

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Äger du en iPod?

Nopp

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

6.00

Hur många resväskor äger du?

Äger faktiskt en Samsonite, sist jag använde den var till dominikanska 2001...

Använder du flip-flops?

Nä fiii fan va ont det gör mellan tårna!!!

Var köper du dina matvaror ifrån?

Willys mest

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Jag tar alla kort, både på gott och ont, tyvärr har man ju knappt kort på sig själv om man inte håller kameran själv=P
Fast inget motiv att missa, bara ego pics....
Får börja dejta en fotograf så man får lite kort på sig själv LOL

Vilken var den senaste filmen du såg?

Wild Child

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

Den som står ut med mig=P

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En resa!!

Har någon någonsin kallat dig lat?

Har dom säkert....

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nääää

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Totte och Zillah!!!

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Min familj när vi går loss och diskotekar genom lägenheten!!!!

Vad åt du till middag senast?

Lunchen på jobbet var Pannbiff med poatismos från saluhallen, kvällsmaten var varma mackor....

Använder du huvtröjor?

Japp, ibland

Kan du vissla?

Ja visst kanjag det *visslar*

Vem var den senaste som ringde dig?

Pålle

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Bergbanan (Lisebergsbanan!)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Ja det är väl klart dom gör! Jag är ju världens mitt!!!!

Tittade du på tecknat när du var liten?

Ja

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

www.allum.se döm själva....

Hur många syskon har du?

en syster och så har jag 4 ingifta då... bland annat kära rikki som skriver så sött om mig=)

Är du blyg inför det motsatta könet?

Haha nä inte när jag kör min Blondiie stil, störst bäst å vackrast och alla faller, men innerst inne är Jessica för korkad att ens fatta någon tycker om mig om man så friar!!!

Vilken film kan du alla replikerna till?

10 orsaker jag hatar, hur man blir av med en kille på 10 dagar, Hundtricket och ALLA tecknade filmer, samt Pippi

Äger du några band t-shirts?

Ajjamensan, stolt ägare av en två Prodigytröjjaor

När flög du senast?

2005 från Norge

Läser du för skojs skull?

Självklart!!!

Diskar du din egen disk?

Nääää, jag köper nytt eller kör på engångstallrikar LOL haha, jag har diskmaskin

Har du gråtit offentligt?

Japp

Har du en stationär dator eller en laptop?

Stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Det gör jag varje dag! Annars är inte livet värt att leva

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Nope

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Beror la på....

Kan du kasta macka?

Ajjamensan, är proffs på att tappa den med, med smöret neråt

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nä, men dominikanska som är ganska likt

Vad har du med dig in på bion?

Biobiljetter ^^

Vem var din favoritlärare och varför?

Jag själv naturligtvis, har ju jobbat som det

Vad har du för väder?

Becksvart, -8 grader och natt=P

Har du en blogg?

Nämen vilken fråga, den här utmaning är väl ändå till bloggare.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Teckenspråk och teater

Gillar du att flyga?

Japp det gör jag

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor och Tillit

När sov du senast på golvet?

Hmmm, minns inte... jag sov då....

Om du har körkort, när fick/tog du det?

30 nov 1999

Vilken är din favoritdrink?

Fanta =P

Gillar du din boende-situation?

Nä jag älskar den!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Sova kan man göra i graven

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Japp, och jag älskar det, klarar inte av att vara rastlös

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

HAHAHAHHA, fråga dom som känner mig, å vaddå hamnade, jag hamnar fortfarande där!!!!!

Vilken är din favoritfrukt?

Beror på humör....

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Inte direkt....

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

*panikångest* 30 *RINGER SOS ALARM*

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Hahaha, alla andras, själv skriver jag som ett stolpskott iom jag skriver lika fort som jag pratar...

Tror du på liv på andra planeter?

Vad är liv? En människa nej, en amöba ja....

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

For me 2 know and U to find out...

Tror du att Gud är man eller kvinna?

God is a girl....

Vad var det senaste du åt?

Svarade jag inte på det nyss???

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

har inte problem med något faktiskt

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Dom ville väl ha en Jessica såklart!

Gillar du senap?

Jajjamensan, Slotts med grönt lock!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Jag är värdelös

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Nope

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Shrek, jag är som fiona, grön fet och träskmonstrig som gravid....

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Näää

Tycker du om att krama folk?

Yes

Äger du en digitalkamera?

Ja!!! Men använder mest min mobil

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Pink, jag är en kopia av hennes attityd

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Nej är likadan själv...

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Flickan med de röda skorna och Yolanda

Tycker du att du är attraktiv?

Nope

Vad är du allergisk mot?

Fisk och pencillin

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nä, jag äter kött i protest mot att vegeterianerna äter upp djurens mat!!!!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Fråga mamsen

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

Självklart alla!!!

Utmanar er alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå, jag var oxå i Dom Rep dec 2001 !! :-O



Vi kanske sågs ;-P

2009-02-13 @ 21:46:56
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hjälp vilken lång utmaning! :o)

2009-02-14 @ 07:15:26
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Robin Hood>

Har läst alla utmaningarna (två) :)

Du är skitkul och har en rapp tunga, och i ord ;)



Vad är det som går och går, men aldrig kommer in genom dörren?



Hört väl?

Jo, Jehovas Vittnen ...



Undrar vad de bevittnat? Guds vittnen hm?



Kramiz

2009-02-14 @ 15:52:25
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Cat

Du fick ditt körkort på min 15-årsdag! =)



Så kul att läsa dina svar! Garvar helt galet här! =P

2009-02-14 @ 23:21:51
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0