God morgon!

Och jag menar verkligen ordet GOD med....
Var vaken till 4 imorse....
Vaknade av en puss på munnen och orden, ligg du kvar en stund....
Klockan ELVA!!!!!! ringer mamma....
Förlåt mamma, jag läste inte en bok, jag sov =P

Iaf rusar upp och skäller på Andreas hur i helseike han kunde låta mig sova så länge!!!!!
Får svaret:
Men hjärtat, det är lugnt, frukosten är strax klar, och där står han vid spisen och gör riktig choklad och kokar ägg....
Kommer in i köket och ögonen fylls tamefan i tårar när jag finner detta:


 


Det är som jag säger...
Det börjar verka kärlek bannemej...
Och ja, jag är TOKKÄR!!!!

Love you Bejbi  =)

// Blondiie =)

Kommentarer
Postat av: John

Hej!, Vilken pärla du har funnit:), hoppas att allt är bra :) / Kramar

2009-07-10 @ 20:33:51
URL: http://livetenligtjohn.bloggagratis.se
Postat av: soffie

va mysig han är:O)

2009-07-10 @ 22:58:52
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0