Hejsan hoppsan alla glada=D

Lilla blondiisen har återuppstått från dom döda till er allas längtan.
Jaha, så vad har jag lovat er?
Vad jag gjort?
Jobbat på Metaltown, Skojsigt som fasiken=)
Tänk själva, stå och tafsa på folk dagarna i ända, lyssna på skitmusik och låtsas ha muskler...
Vad mer kan man begära lixxom =)

Lite kuriosa...
Bandet Bullet, som även var förband åt AC/DC på Ullevi där jag med jobbade, hade spelat i Stockholm...
På scenen har dom en neonskylt som står BULLET på....
Mitt under spelningen slocknade T...
JÄVLIGT skojsigt att heta BULLE å vara hårdrocksband,,,,

Mera???
Det där jävla ASET Marilyn Manson spottade på mig... (Han spottade rätt ut i publiken, jag stod under....)
OCH kastade en mickrofonjävel på mig...  (Han kastade helvetet rätt ut, PÅ MIG!!!! DÖ DIN JÄVEL DÖ!!!!)
Jag stog still och log...
Med satans tillåtelse....
Rövhålet står på scenen och säger:
Do not fuck children, ( so far so good...)
Unless U don´t drug them first......
DÖ FÖR I HELVETE äckeljävlel.........

Mera?
Vuxna människor KAN springa runt som utsläpp på grönbete och skrika för absolut ingenting.
Man kan även lägga en person på marken i fosterställning, sen kan 50 personer springa runt, hoppa upp på killen på golvet å kasta sig ut över människorna på konserten....
Även sparka med stålhättor...

Har inte laddat in kort än i mob...
Men ni skall få se...
Blåmärken gör ont....
Man kan få frågan om man blir misshandlad hemma.....
Dom är STORA....stora som en handflata....

Även ett kravallstaket som åt sig igenom knät när jag lyfte över folk...
Folk svimmade till höger och vänster i publikhavet och mitt jobb att stå i kravallen går ut på att stå 1 meter framför scenen och ge folk vatten och lyfta över folk som inte mår bra, blir sjuka eller svimmar....
PÅ Mansons koncert säg att jag lyfte över 10 personer ensam och hjälpte till med en hel del annat...
Staketet går till brösthöjd så det känns att lyfta, så tar du i med knäna medans kollegor håller fast dig och du hänger över för att lyfta över folk, tar du då spjärn med benen så skaver staketet rätt in i knät så jag har fina ärr med, men GOD I LOVE IT!!!!!
Nästa spelning är U2 på Ullevi och senare Madonna oxå hon på Ullevi...
Världens bästa jobb....

Varit på Orust i en vecka och solat och badat...
Underbart....
Lika underbart som att komma hem....

Har mist min bästa vän, vilket tagit tid att bearbeta, även andra minnen som vart jobbiga har jobbats med....
Men äntligen hemma och komma i en skön trygg famn, någon som pussar en på pannan, håller om än och säger att allt löser sig....
Jag tror verkligen jag funnit en människa att dela livet med...
Jag HOPPAS det...
Frågan är bara om jag har styrka nog att övervinna min egen rädsla och inte stöta bort ännu en person som jag kommit att älska väldigt mycket....
Hur som haver tror jag mig funnit han med stort H....
Nu skall jag hoppa in i badet...
C ya later alligator.....
Puss å Kram från Blondiie


Bra reklam =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt med en uppdatering.

Och jag hoppas du är modig nog och säga JA till liv med kärlek. Det ÄR skrämmande...jag vet gumman.

Men om du inte säger JA så kommer du och missa massor med tillfällen som är underbara.

Man måste våga för och vinna !



Låter fint och säga det ....men det stämmer så jävla bra faktiskt.



Ha en underbar sommar med en massa kramar och kärlek

Anna

2009-07-04 @ 22:29:48
Postat av: Tezz

Hur har du hittat det här jobbet? Ni behöver inte fler? Jag behöver jobb! =)



Kram

2009-07-05 @ 09:45:36
URL: http://fabuloussisters.blogg.se/
Postat av: cicci

Grattis tjejen! Hoppas verkligen att du blir lycklig med din nya vän, Kärlek is the shit!



jobbet verkar ju rocka rätt bra..ska själv på U2 & madonna men då stå i publikhavet!



kram på dig!

2009-07-05 @ 10:53:31
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: TaRa'

hejhej, jag säljer liknande Balmain skor som Zara hade innan om du är intresserad. Jag är på semester i Holland och såg såna i butik, alla storlekar finns. Mejla mig vid intresse ; [email protected]

2009-07-05 @ 20:21:20
URL: http://lovesalu.blogg.se/
Postat av: soffie

va kul att höra från dej han verkar ju inte riktigt som han ska Manson!

På orust bor min moster å mina kusiner,

ha det bara bäst

2009-07-05 @ 21:39:14
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: peter Olofsson

Hej Vännen! Har själv hållit mig borta ifrån bloggandet ett tag, har också jobbar "röven" av mig fast på ett helt annat sett än du, jag har jobbat röven av mig med att söka jobb, inte lätt här i Stockholm går det knappt att ens hitta något sk okvalificerat arbete, överallt folk som i princip jobbar gratis ifrån öststatsländerna, trist. Kan tänka mig att arbeta med i princip vad som helst fram tills det dyker upp något som jag verkligen vill hålla på med.

Har nu läst ikapp i din alltid fina och läsvärda blogg, gillar pendlingarna mellan humor och allvar, precis som livet självt.

Glad att du tror dig hittat en ny Prins. Lycka till på alla sett och låt inte tidigare relationer stöka för dig mentalt och fungerar det inte med den här "prinsen" så är det inte dig det är fel på, det är bara sådant som du tror (känner) (ler)!

Gör ett "test" sätt honom framför din blogg och låt honom läsa, sätt dig själv i fotölj och se hans reaktioner.

Slänger han huvudet bakåt och asgarvar vid vissa inlägg sedan för att snabbt växla till alvarsam min, kanske få lite extra blänk i ögonen, då är det mannen i ditt liv. Sedan kommer vi till den alvarliga biten, när han gjort det, alltså läst din blogg i några timmar så ska han självklart klä av sig naken inför dig och säga högt!

Vilka töntiga bilder du visat på killar, här har du riktiga grejer, Älskiling!

Då har du funnit mannen i ditt liv! (ler)!

Låter kanske banalt, men vi är ju ganska banala och primitiva vi människor och gör livet alldeles för omständigt ibland!

Men sluta nu för allt i världen inte att blogga!

Men var rädd om dig och de dina och ha det så bra som det bara går!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

2009-07-06 @ 09:07:31
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Pia

Hårt, men ett rätt coolt jobb ändå!! :o) Kram!

2009-07-06 @ 23:06:00
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0