Helt underbar dag!

Det hade jag igår!
Alla som känner mig vet att enda stället jag finner frid på är på havet!
Så min älskling tog ut mig på havet.
Vi åkte ut med motorbåten.
Först åkte vi upp på säveån där det ÖSREGNADE!!!
Sen ända ut till Vinga där det var strålande sol och full sommar!!!!

Hjärtat!
TACK<3


Jävla Stockholmsbrat =P
  
Operan                                Barken Viking                  Emelie Kör


Alex utfodrar syster
         
Innan och under säveån
  

Skurt is the shit!!!

Det första jag tänkte när jag mötte Andreas var att han var JÄVLIGT lik Edward Norton.
Hittar dock inga kort där Edward står i samma pose...
Men dom är ÄCKLIGT lika...
Edward

vs. Andreas


KÖR INTE SÅ JÄVLA FORT!!!!

MEN FÖR I HELVETE ANDREAS STEEEEEEEEEENA LIIIIIINE!!!


SICKEN JÄVLA SMÄLL!!!! RÄTT IN I VÄGGEN!

Andreas får mig jämt att skratta så jag gråter! Det är en av dom saker jag älskar med han

Även skadeglädje! Så när han slog näsan allt han kunde i plexiglaset så han nästan svimmade av så höll jag på att pissa ner mig av garv! Men visst bjuder du på den älskling!

Underbara Vinga






Motorn smällde som inåt helvete så kåpan flög av!
Då ryckte doktor string ut!



Hemma på kajen igen! Den fina stena line väskan fick vi av stena line som plåster på såren när vi smällde rätt in i färjan!

Så avslutade vi dagen på pizzeria =)


Helt underbar dag hade vi iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lik Edward Norton.Mjooo det är han men hur roligt är det för han att han vet att du tog han för att han är lik en kändis.Synd om han !



Nästa gång vill vi se Andreas i riktig string ^^

Ha det gött !

2009-07-29 @ 16:22:11
Postat av: Blondiie was here=)

Haha anna panna galenpanna...

Det var preciiiiiiiiiis därför jag tog han....

PÅ det ena och andra sättet=) en riktig kändiswannabe är han!!!!

skall försöka ta kort när han har string! Är bara rädd att han hämnas så fasligt!

2009-07-29 @ 17:13:51
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Sickan

Guud vad det ser härligt,galet,roligt ut!!

Fina och talande bilder!

ha det bra!

kram

2009-07-29 @ 18:04:15
URL: http://sickanslivspussel.blogspot.com
Postat av: diana

Sådana dagar är guld ;)

2009-07-29 @ 21:05:13
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Poyjs

Ahaaa de va därför du inte svarade i telefon ;) >Ni verkade ha asa kul iaf :)

2009-07-30 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0