IFK-Tel Aviv

Jahopp....
Fick inbjudan igår...
Vi är endast 30 personer som skall jobba på matchen mellan IFK och Tel Aviv den 30 juli...

En match med hög säkerhetsprofil där man önskar Showsecuritys proffesionella hjälp.
Vi behöver ca 30 st från showsecurity.
Så anslut nu och var med och skriv fotbollshistoria...


Okej jag skall göra foltbollshistoria....
JAG, som inte vet hur en jävla boll ser ut...
Det jag vet om fotboll är...
Hmmmm...
Man har en boll, två lag och sen jagar alla bollen som idioter....
Pålle, han har faktiskt försökt förklara en gång i tiden...
Han gav typ upp...
Och talade lungt och stilla om att det nog var bäst jag inte följde med, för intresset var inte så stort från mitt håll....

NU har jag uppdaterat mig lite...
Där kommer vara fullt av poliser....
Där kommer vara två lag...
En boll ( dom har nog en extra ifall jag får bollen på mig,,, eller vänta, skulle JAG??? Mohahaha)
En dommare (Kanske två om den ena blir mordhotad, för de hände en gång. Tror jag..)
Sen dom där poliserna då =)
Hmmm...
Det där med fotbollshistoria... Är det inte på dessa högriskmatcher man kastar flaskor?
Och soptunnor?
Varför har då polisen hjälm...
Jag vill med ha hjälm...
Eller njä det sabbar frillan.....
Va fan skall jag göra nu!
Jag kommer stenas till döds (heter nog soptunnestenas?)
Eller få en flaska i huvudet och dö på platsen!
Det är iaf vad Andreas säger=)

Herregud så han kommer gulla för mig för att jag inte skall jobba!!! (+ i kanten)
Å vilka fina sms jag kommer få när jag är på plats å han passar barnen! (Mer + i kanten)
Å när jag kommer hem och han kommer kasta sig i min famn och gråta att jag lever! (Mest + i kanten)
Å sen kommer och herregud...!!!! ( Jadu baby, om dom bara visste =P )

Detta är ju bara för bra för att vara sant....
Man jobbar lite och som tack får man inte bara lön utan även en orolig karl som kommer passa upp på en efter det!
Haha, kan ju inte bli så mkt bättre  =)

Lite kort från sist...

Om man bortser från klackarna på 13 cm är faktiskt skon perfekt!
Om jag nu skall köpa kravallskor Andreas, så passar dom här visst!!!!!
Tänk själv om jag stampar någon på tårna!
Å är någon elak kan jag sticka klacken i ögat på dom! Jag säger ju du inte behöver vara orolig!
Dom är VISST perfekta i kravallen...
Men okej, jag har väl fula stålhätteskor då. Dom passar ändå min manliga frilla *surar*


Hornen växer så gärna ut!!!!
Beware of the female devil!


Bara maten gör det värt att jobba!!!!
Man blir ju megahungrig å det är fan kvalitet på maten!!!!


Varmt som satan på nätterna när man går av!
Som tur är!
Jobbar ju bara i en top under, en stadig än som håller allt på plats haha!
Så när vi skulle sluta var det ju bara att lämna tröjjan på tvätt...
Och gå hem halvt naken, till fleras förtjusning.... *muttrar*

 
Blåmärken is the shit!
Och kravallstaket som taggarna gått rätt genom knäna i..
Snygga ärr får man iaf....
Men det blir svinskoj att jobba sen iaf =)



Kommentarer
Postat av: cicci

javisst e det svensk sommar...hahah=)

En fotboll e rund å gjord av läder...vissa finner tydligen ett nöje i att sparka skiten fram å tillbaxs på en gräs plan..=)



Dina skor är SKITA snygga!!!!!! (vill ha - vart köpt?)

2009-07-24 @ 15:42:02
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Micke

En boll har två sidor ut o in sidan.

O den är alltid rund o alla j-klar jagar den.

(Det är synd om bollen buuu).

Mycket folk på GEKÅS jag tror att du hade trivs men inte jag brrr.

Häl skydd o knä skydd är ett måste för oss män.

Må väl.

2009-07-24 @ 21:10:45
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anna

Dina horn har nog inte fattat det där med VART dom ska växa ut riktigt. Fram i pannan ska dom ju sitta.....



Pözz och Klem

2009-07-25 @ 07:44:46
Postat av: soffie

va fina bilder å va bra mat ni får,ska ner till Göteborg å kolla Madonna,

jobbar du även på de stora konserterna?

ha en goo lördag

2009-07-25 @ 09:55:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: anna

hur sjutton har du fått dom där blåmärkena? De ser nästan ut som du blivit överfallen!

2009-07-25 @ 13:58:01
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Nadja

Du har en superfin blogg! =)

2009-07-25 @ 15:46:58
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: soffie regnar bort

va skoj att du ska jobba då ,ska kolla efter dej då:O)

ha en goo lördag

2009-07-25 @ 18:03:41
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0