Inte länge kvar :-)

Hallo everybody! ligger efter lite med skrivandet, har haft ganska mycket att göra men ska försöka klämma in några rader nu. Då var de bara tre nätter kvar sen kommer yrvädret Blondiie hem och förhoppningsvis så bryter hon inte på danska. De ska bli jäkligt skönt att få ha henne nära igen de e ganska jobbigt när hon e over the sea så att säga saknaden är enorm, man går som i dvala och bara väntar. Men men snart är hon här och kan fortsätta med sitt bus och tokroliga upptåg och då slipper ni en wannebe bloggare som mig :) vem vet kanske jag har min egna blogg om ett tag. Nä nu ska jag ut och göra lite nytta igen ha de bäst alla ni.



The one and only Andreas
 

Kommentarer
Postat av: soffie

ha det superhärligt

2009-07-15 @ 23:36:32
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Miss Attitude

hehe starta egen blogg är bra. :)

2009-07-16 @ 13:31:44
URL: http://missattitude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0