Långtråkigt!!

Tja allesammans då var tredje dagen avklarad. Fortfarande lika tomt och tråkigt utan min lilla Blondiie hemma.Fasen nu vill man bara att de ska bli lördag så allt återgår till de normala igen. Trodde ärligt talat inte att man kunde sakna en människa så här mycket ( ja jag e tokkär i blondiie ) . Själv har jag nu jobbat mitt första arbetspass efter en skön semester och de va inte speciellt upphetsande,hade gärna haft fyra veckor till. Men men som jag sagt innan de e väl tur att vissa i familjen har ett ansvar medans andra semestrar på andra sidan pölen.

Hur träffades vi jag o Blondiie då. Jo de va nämligen så att från början så var vi väldigt bra vänner och under tiden vi umgicks så har det växt fram starkare känslor från bådas håll , man kan väl säga att de sa klick . Vi är väldigt lika på många plan och de e nog det som gör att vi funkar så bra ihop. Sen e de ju så att blondiie är en helt otroligt underbar tjej i allt som jag älskar över allt annat då . Sen e det väl mycket så att vi har barn båda två och man vet vad de innebär, själv har jag en underbar liten tjej på 8 år som älskar sin pappa. Så jag hoppas nu att ni fått lite mer matnyttigt att suga på. Själv ska jag ut o jobba igen då jag jobbar som bärgare i Göteborg så vet man ju inte när telefonen ringer. Ha de super alla ni där ute i cyber space eller va de heter så hörs vi.


Mvh Andreas =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för info Andreas



niger fint

2009-07-14 @ 16:27:46
Postat av: Miss Attitude

Skoj att du skrev här Andreas. Kul med info och uppdateringar. Mer skoj att läsa att du är såå himla kär i henne.

ha en bra dag.

2009-07-15 @ 10:20:49
URL: http://missattitude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0