Slut på semestern!

Hej alla glada! då var andra dagen till ända utan lilla Blondiie springandes runt benen som ett yrväder. Funkar väl ganska bra men de e som sagt jäkligt tomt utan henne. Och nu e som sagt semestern över dags att börja jobba igen, för de e ju bara vissa som har tid att ligga och gotta sig i massa wiener bröd o pölse, de e ju tur att vissa har ett ansvar i familjen när andra kan roa sig en hel vecka. Men men hon får ju som sagt en del att ta igen när hon kommer hem på lördag. Så de e väl bara o gilla läget och gå o lägga sig nu då och inse att de e ett helt jäkla år tills nästa semester. Ha de gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Anariah

Semester? Vad är det?



Jag har jobbat konstant varenda sekund sedan julafton 1997, 11.5 år.

Inte lätt att arbeta hela tiden.

Ja, ska vill inte försöka verka vara bättre än jag är men jag har varit sjuk sedan dess efter jag krockade då så på sätt och vis så arbetar jag hela tiden, även när jag sover, med att vara förtidspensionär. Skrattar



Det gäller att finna ett arbete man är bra på och jag är fenomenal på att att vara pensionär och ta det lugnt så jag har funnit mitt perfekta yrke nu.

2009-07-13 @ 03:37:35
Postat av: syren

Tittar in och önskar dig en fin måndag. kram

2009-07-13 @ 05:59:50
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: cicci

Ja hoppas blondiie har det bra på sin semester och än så länge så tycker jag allt att det går hyffsat för dig med ditt bloggande iaf...vem vet du kanske blir så sugen att du själv skaffar en egen blogg sen!

ha en bra kväll! C

2009-07-13 @ 18:55:04
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0