Till lilla Anna

Älskade lilla AnnaPanna =)
Älskar dina kommentarer, har legat dubbelvikt =)
För er som missat tjejjen med samma humor som mig:

Hmmm... Du vet att du kan få urinvägsinfektiona sv och pippa för mycket. Tråkigt men sant veta

Men lite får man la stå ut med fnissar
Han ser ju ut och vara "pippig"
Ha dig gott tokfia.

Ps. Andreas... Ta hand om din kärring nu annars får du alla bloggläsare efter dig ;)
Anna


Jahopp där ser man...
Jag är dock oskuld =) Lika ren som snön, lika oskuldsfull som första pussen....
Så det så =)
Frågan är dock hur DU vet man kan få det av att pippa för mycket? Egen erfarenhet *hånler*

P.s Jag drömde dock om att han var pippig....
Kanske var en sanndröm =)

Fast en sak har du ju rätt om, han lär få bloggvärlden efter sig om han inte passar mig =)
Hahahahha
EVUL!!!!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Oskuld!!!!!!!! ja ja du kan väl få tro detta. Lika ren som snö=ät ej gul snö! Lika oskuldsfull som första pussen! Grodor ser oxå oskuldsfulla ut. Lite väl kaxig kanske du e hjärtat, men men va du det plockar ner dig från tellus när du drömt färdigt. Puss o kram.

2009-07-09 @ 11:04:27
Postat av: Stefan

Hej hej lilla vännen.

Va glad jag blir att du hittat nån som du trivs med :-D

Men snälla lilla älskade blondiie.

Ni kan för tusan inte ha likadana kepsar!

Det är ju husvagnsemesterpå80talet-varning över det. Snart kommer ni väl knallande i likadana träningsoveraller också ;-)



Kram

2009-07-09 @ 11:07:40
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Anna

Hånle du... Jag vet för doktorn sade det till mig när jag fick urinvägsinfektion i samband med att jag nyss träffat min blivande man =P



Så Stefan...låt na svida och kvida. Hon ska känna att hon lever. Men fan dig om du gör så det svider i hennes hjärta ^^ hota

Hoppas att man inte får en polisanmälan på sig nu !



Pöss // Anna

2009-07-09 @ 11:45:09
Postat av: Anna

Eller var det Andreas... hmmm

2009-07-09 @ 11:47:54
Postat av: Anna

Skit samma vad karln heter

Kallar han för snyggingen ,,,,ingen nämnd och ingen glömd



förvirrad

2009-07-09 @ 11:48:52
Postat av: Stefan

Hi hi hi...jaså ingen husvagn för dig.

Ja om du inte skulle hälsa på oss då förutsätter jag ;-)

Det förklarar ju kepsen, men håll dig borta från pastellfärgade träningsoveraller ;-)

Kram Kram

2009-07-09 @ 11:56:24
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0