Utan Blondiie!

Jaha då var första dagen till ända utan lilla Blondiie samt två små huliganer hemma. Ni kan väl nästan tänka er de själva vilken omvändning de skulle bli, ena dagen en underbar tjej och morsa som e högt och lågt hela tiden till att sitta i en helt tom lägenhet , fan man kan ju inte ens snacka skit me dammråttorna:).Nä men skämt åsido det är ju då jag som e Andreas som träffat Blondiie, en mer underbar tjej får man nog leta länge efter, hon har ju som sagt överlåtit ett litet ansvar på mig att försöka hålla bloggen flytande medans hon relaxar i choklad wienerbrödens land. Så jag tänkte väl helt enkelt försöka mig på att axla detta tunga ansvar. Är då ganska grön på att blogga då detta inte varit min starka sida innan men ska väl försöka att klämma in lite matnyttigt både här och där. Så ha de jättebäst alla ni datornördar där ute så ska jag försöka göra mitt bästa tills Blondiie kommer hem. (Hoppas jag inte skrämmer bort er)

Mvh Andreas

Kommentarer
Postat av: Sickan

Det kommer säkert att gå bra!



Visst är Blondie en härlig tjej med ett rasande tempo!



Ha det bra!

2009-07-11 @ 21:37:58
URL: http://sickanslivspussel.blogspot.com
Postat av: Jessica

Det börjar ju bra =)



Mina dammråttor svarar inte heller på tilltal...

2009-07-11 @ 23:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0