Febersjuk dotter

02.22..
Är klockan nu....
Emelie ligger på 40.8 i temp och skakar så hon nästan krampar....
Hon fick feber igår...
Under dagen försvann den och jag gick på utbildning då jag skall jobba fredag och lördag på STCC...
När jag kom hem hade hon 40.6 och vid 23.00 hade hon 40.8...
Fick ner den till 38.8 när klockan var 00 ungefär...

Nu vaknade jag av att hon gallskrek, skakade som ett löv och sen spydde rätt upp så hon fick allt i ansiktet....
Febern gör att hon spyr.
Hon är helt svullen hela hon.
Fick in henne i duschen och spolat av henne men hon skakar nått så kopiöst av febern....
Hon har 40.9 nu och jag har gett henne ytterligare en sup....
Har henne i min famn nu helt apatisk och svullen...
Gör så ont när dom små är sjuka...
Jag hoppas överallt annat jag slipper bli sjuk med nu.

För jag ORKAR inte ta hand om barnen när jag är sjuk! Jag orkar inte upp ur sängen liksom!
Idag missade jag en tenta i projektering. NU på morgonen kommer jag att missa avslutning i retoriken med tårta och betygsutdelning... Torsdag har jag årets tenta....
Fredag och lördag MÅSTE jag jobba!!!!

ÅÅÅ va jobbigt allt är nu!!
Kunde inte febern väntat en vecka då jag är totalt ledig???
Hoppas bara min lilla docka Emelie, memmi eller som Alex säger Memman blir frisk nu!!!!
Stackars liten


Kommentarer
Postat av: Majsan47

Stackars liten så himla hög feber! Hoppas den går över snart, annars är det läge att uppsöka läkare. Man ska ju inte ha så hög feber för länge.

Stor kram

2009-06-03 @ 09:58:44
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: mickis

ojojoj så dålig din lilla är.. Stackars henne.. Gå inte för länge med det.. så hög feber ska man inte leka med..



Hoppas hon mår bättre idag!

Kram

2009-06-03 @ 14:54:03
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: P

Bra att Emelie frisknade till i tid till STCC. Vet hur mycket det jobbet betydde för dig.



Massa kramar // P

2009-06-07 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0