Jobbat röven av mig!!!

Har haft så fantastiskt underbart jävla roligt!!!!
Har jobbat med STCC, 26 timmar på 2 dagar.... Från 07.00 på morgonen till 20.00 på kvällen...
Måste tacka min underbara mamma som ställde upp och tog VAB för att jag skulle kunna jobba!

TACK MAMMA! DU ÄR VÄRD ALLT!!!!


Jag vill även tacka Pålle som lät mig sova på hotell för att slippa åka hem och bråka med bilar, så jag fick bo nära "jobbet" och äta riktig mat!
Han hade fixat ett rum till mig på Grand Hotell Opera så jag fick ta det lungt utan stress med barn och allt!
Möttes av en röd ros på kudden och fanta och choklad vid nattduksbordet.
Skönt att ha sånna vänner! Eller nja, vän å vän, han är ju min bästa vän sen 5 år!
Tack!

Finns mer personer att tacka, ni vet vilka ni är!!!!

Började skönt igår...
Kunde inte sova natten till fredag, så låg och läste, såg på film och var allmänt gnällig....
Hade ställt klockan på 05.30...
Var vaken 05.20...
Har tom pratat i telefon 05.45....
06.13 vaknar jag och skriker HELVETE!!!! Jag har försovit mig!!!!!
Sen gick det som det gick, men 07.00 var barnen lämnade, och jag var på plats...

Idag var jag huvudansvarig på läktaren som sponsrades av TOOLS...
Jag hade hand om 2000 personer....Men MYCKET trevliga personer!!!
Kan säga att jag slet röven av mig, med allt från passkontroll, läktarskydd och att hålla alla vid gott mod!
Allt från blink blink, till bestämda åsikter, en sväng om och lite hejjarop! Med humor kommer man långt...
Hur långt som helst och det kan flera intyga.
FIck stående ovasioner, som jag tacksamt tog emot!
Igår stod jag vid en utrymningsväg och entren.
Men shit va jag lärt mig saker!
Nästa "stora" event är att jobba på AC/DC på Ullevi den 21 juni....

Jag har skakat tass med prinsen, jag har skrattat så tårarna sprutat med mina kollegor och vart så där äckligt trevlig som bara jag kan vara...
Jag har även sammanfattat sköna meningar man tydligen skall höra då...

Vad har du för BH storlek?  ( vad har du för suspensoarstorlek?)
Får jag bjuda dig på Middag... (Nope)
Har du mens din jävla surfitta...(Tydligen berättigat om man blir nekad inträde på en VIP arena)
Fan va söt du är! ( Massa olika folk och anledninar)
Jag letar efter en röd båt med svart mast! (Öh???)
Jag glömde mitt pass på läktaren, jag kan väl gå in ändå? (dra den om bellman med!!!)
Vill du se mitt pass, så ta fram det innanför tröjan (Eller så kan ju du skita i att gå in?)
Får jag komma in på området och låna toaletten? (Jajjamensan... ELLER INTE)

Man inser även att djungelns regler gäller!!!!
Tydligen är det fullt normalt att gubbar på 55+ klättrar på byggarenor för att slippa köa....
Man kan kasta cigaretter på barn...
Efter 5 öl blir man lätt kung i djungeln.... Eller dårarnas paradis...

Har så mkt jävla sköna kommentarer och diskussioner så det finns inte...
Stod tex och tuggade tuggemi när värsta stockholmsbraten kommer fram och säger:
Tja, får man bjuda på ett gummi eller? (varpå han sätter det mellan tänderna och vickar på det...OSEXIGT!!!!)
Eller....
Hej tjejjen, jag vill gärna ha en stämpel så jag kommer in igen!
Visst inga problem... *stämplar*
Mannen tittar och flinar och säger, fan jag trodde det var ditt telefon-nummer....
Nä, det har jag andra stämplar till..... *Mannen sträcker fram andra handen*

Jag har även pratat med skällt ut ban-chefen, men nu är vi vänner....
Så mycket intryck!
Får nog sansa mig när motorernas brummande lagt sig!
Och skriva ner mer sköna saker!

Lite sköna kort!

Normal innan loppet


Banan fredag                   Med kläder på        Banan Fredag
  

banan Fredag                  Min ros och tröjja, mitt godis!!!!!
  
Lördag Bilar:
   
Lite uppmuntran från sponsorer:

Efter 26 timmar ser man ut såhär:
Som ett dött lik!!!!
Med röda ögon och all trötthet har slagit ut än:


Kommentarer
Postat av: Makedonk

Tjena snäckan =)

Ser ut dom att du har haft riktigt skoj. Ar faktiskt lite avundsjuk.. Dock inte på arbetstiderna =)



Ha det gott!!



Kramis

2009-06-06 @ 22:39:05
Postat av: Micke

WOW... Man blir tagen av ögonblicket :)

2009-06-07 @ 12:09:12
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: No More Mr Nice ?

Du e alltid lika söt gumman :)

2009-06-07 @ 13:31:17
Postat av: cicci

va härligt & vilken fin vän du har som e så söt mot dig men alldeles säkert e du helt klart värd det!



kram

2009-06-07 @ 16:32:25
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: P

Japp, hon är helt klart värd det vill jag lova.



Ganska skoj att ringa och väcka Blondiie vid 05:45 på fredagen för att 90minuter senare få reda på att hon har försovit sig ;)



Kram kram // P

2009-06-07 @ 19:49:13
Postat av: Anariah

"Lite sköna kort!" = Ja, översta kortet på dig var skönt som attan.

2009-06-09 @ 04:34:32
Postat av: Anette

Vilket roligt jobb du haft!!!



Jag börjar mitt sommarjobb nästa vecka men det är inte lika spännande...



Ha det gott Kram

2009-06-10 @ 15:48:13
URL: http://olssonfamily.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0