Vi hade i alla fall tur med vädret - igen

Jag älskade "Vi hade iaf tur med vädret"
Detta är den enda film som lever upp till att få kallas uppföljare. Och vara värd namnet!!!!!
Jag ÄLSKADE den. Lika mycket som ettan faktiskt!
Skrattade så jag var tvungen att pausa filmen för att inte missa!!! Tårarna sprutade ur ögonen!!!
Så jävla sjukt rolig!
SE DEN!!!!!!
DIREKT!!!!



Nästan 30 år har gått och Gösta och Gun är pensionerade. Den här sommaren ska de resa till sonens bröllop i Göstas nyinköpta husbil. Gun vill egentligen flyga men går till slut med på att ta bilen och Gösta lovar att inte stressa upp sig utan att resan ska bli lugn och sansad. Naturligtvis blir det inte så, istället bjuds det på turbulenta möten med hungriga giraffer, envis bonde med trimmad traktor, obstinata barnbarn och inte minst en råtta med smak för husbilsinredning...

Trailer ser du här

Kommentarer
Postat av: Cat

Åhh!! Jag måste se den!!! =D



Hoppas ni har det kanonbra på nationaldagen!

Kramar!!

2009-06-06 @ 14:37:57
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: P

Jag får ta och låna hem den, du skrattade ju så du grät i telefonen.



Massa kramar // P

2009-06-07 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0