Mitt horoskop

Satt och rensade min mail....
Hittade ett horoskop som jag tog hem i januari för året 2009.
Läste och garvade...
Läste nu och tja, vad skall man säga??

I år odlar du dina mest sakliga och konkreta sidor.
Du låter inte kärleken komma i vägen för dig.
I synnerhet under våren är du riktigt upptagen, det handlar om ekonomi, bostad, jobb och ambitioner.

Har du en partner måste denne vara förstående; du tröttnar fort och är inte ett dugg romantisk.
Möjligen kan slutet av april bjuda på ett par lekfulla veckor.
Sommaren blir bättre, särskilt om du unnar dig helt lediga dagar.
Du behöver slappna av, annars tar kärleken inte alls fart och inte lusten heller.

9/6 är annars en riktigt glödhet dag och sensommaren kan bli riktigt spännande.
7/8 är en fin turdag att komma ihåg.
Hösten blir också riktigt fin med många sexiga dagar, 26/9 till exempel.
Visserligen kan en kärlekskris dyka upp i slutet av oktober, men bortsett från det blir andra halvan av 2009 mycket lättare än första halvan.

17/12 får du en positiv överraskning och därifrån till årsslutet handlar det dessutom om passion.
Skall du alls falla hals över huvud i år blir det troligen då.

Heta tecken: Tvillingarna, Kräftan

Jahapp då vet jag det!
Tur det finns horoskop =)

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Du får skriva in de dagarna i almanackan.

2009-03-16 @ 20:47:47
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Andreas

haha jag är kräfta

2009-03-16 @ 22:32:19
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0