Utmaning

Är utmanad av Ammis, så självklart ställer jag upp=)


Fyra TV program jag brukar se:

- Desperate Housewifes

- Melodifestivalen

- House

- Gilmore Girls (Såg den iof på dvd utgåvan!)

2. Fyra saker jag gjorde igår:

- Skrattade

- Jobbade

- Städade

- Slätade av min flickvän med en go kyss!!!*smack* Eller hur var den het Mickan=)

3. Fyra saker jag längtar till:

- Examen så jag kan starta eget=)

- Tills jag går ner 10 kilo! (Lär få vänta...)

- Fredag och dejten med Mickan=)

- Sommar sol och sommarlov!!!!

4. Fyra saker som står på min önskelista:

- Fast jobb med fet lön

- Ny Tv, min är sönder (en sån där platt sak)

- En helt obegränsad plånbok=)

- Förutom god hälsa, värme, kärlek ...bla bla bla så önskar jag mig en resa. HAHAHA

5.Fyra saker jag tycker om att göra:

- Att vara med min familj och hitta på massa bus

- Träffa mina vänner, dricka och äta gott och umgås och slå klackarna i taket, dansa!!

- Att göra massa bus med vänner och bekanta, typ practical jokes

- Shoppa, shoppa, shoppa i massor!!

6. Fyra saker jag avskyr:

- Skitsnack

- När nån tar mig på döfettet (då skriker jag högt och det blir garanterat en karatespark rätt i nyllet....sorry)

- Sprutor

- När folk kommer mig nära för att sedan såra mig


7. Fyra saker jag åt igår:

- Ananas

- Stekt potats

Scnitzel  Kött är enklare att stava

- Mer från buffén hahaha


8. Fyra bloggar jag utmanar: Bara för att jag är jag väljer jag 4 killar!!!

Daniel

Stefan

Micke

Gråvarg


Kommentarer
Postat av: Gullillan

Ang. Mumintroll Blondiie! Jag har bara en sak att säga:

Du är för ung, helt enkelt! Hehehe

Kramiz!

2009-03-05 @ 21:42:28
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hörredu vännen.

Jättegulligt med en utmaning sådär...men allvarligt, orkar inte riktigt sitta och skriva hela uppsatsen i kväll. I morgon åker vi till Sthlm, så får vi se om jag tar tar i det där då vi kommer hem.

Ta hand om dig själv och lilltrollen.

Kram

2009-03-05 @ 22:26:40
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Cat

Haha!! "Slätade av min flickvän".. =D

Jag skrämde en tjej en gång.. Kramade om henne o sa "Ja ska slicka upp dig i brygga" Haha!! Men jag drev ju bara.. =P Hon fattade det iofs sen.. =P



Ja, men man har inte alltid tid o ork.. Så är det ju bara liksom! =)

2009-03-05 @ 23:05:30
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Cat

Oj.. var inte färdig där..

Men nu vetisjutton va jag tänkte skriva.. =P

Minnet är bra men kort vettu! ;)



Var rädd om dig going! =)

Kraam!!

2009-03-05 @ 23:07:40
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:35:57
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Ammis

Kul, såg att du inte behövde ändra på vissa punkter...alltså är vi lite lika trots ålderskillnad. Hur känns det Blondiie??? Att ha samma åsikter som en 45-årig kärring??? ha ha. Det var kul!!

Ha det gott och lycka till med dejten...puss Då blir det säkert fler goa "smackar".



Kramelikram

2009-03-06 @ 14:39:38
Postat av: Janne/ Robin Hood

Hej Schnitzeln ;)





Har du flickvän? Då är vi lika ;) Och inte så överraskande svar, likt en blondin (döfettet låter kul, ord endast som du kan skapa - spark i nyllet? Går inte arslet bra?)



Kram

Janne Hooden

2009-03-06 @ 17:57:04
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Micke

Jag antar utmaningen men den tar jag i morgon.

Många koppar kaffe behövs.

Kram Micke

2009-03-06 @ 23:12:17
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0