Fäjsbååk is dö låååw

Gjorde test på facebook för att se vem jag är...'

1.Vilken slags kille föredrar du?
Tjej eller kille, spelar ingen roll! En glad och omtänksam, och en vacker kropp skadar ju absolut inte.
 En bra pappa! Men helst ganska snygg.. 
 En busig söt kille med skateboard under armen, men han måste också vara lite crazy och få mig att dögarva. 
 Killen måste vara nästan lika het som jag, jag är ganska kräsen faktiskt. 

  • 2.Någon går fram och slår till dig, vad gör du?
     Jag blir förbannad såklart! Ingen ger sig på mig utan att få nåt tillbaka, jag startar ett slagsmål!
     Får panik och börjar gråta, hur kan någon vara så dum mot mig?! Vad har jag gjort?!
     Skämtar bort det och skriker stönande: "Slå mig igen baby!"
     Fyfan va lågt asså.. jag bara garvar och ger en släng kyss som tack. Shit vilken tönt liksom.
  • 3.Vilken klädstil har du?
     Gucci eller Prada helst, någonting riktigt hett med klass. Rosa är såå snyggt!
     Bagjeans är coolt! Och Converse-skor, och kanske en GreenDay t-shirt.
     Snyggt och sexigt! Någonting som får alla att titta på mig!
     När det kanske är en söndag och jag inte planerat någonting föredrar jag någonting bekvämt.. kanske mjukisbycor och Hood tröja.
  • 4.Vilken slags hundras skulle du vilja ha?
     Chihuahua, eller nej förresten... jag klarar inte av hundar, jag tröttnar på dom.
     En söt liten pudel som man kan sätta upp små rosetter i, haha!
     En busig Golden Retriver som man kan krama! Och jag bryr mig inte om hygienen, de är ju för fan hundar!
     En söt Chihuahua som får plats i en väska, så jävla status att gå ut på stan med det.
  • 5.Din pojkvän har varit otrogen...
     Får utbrott, rakar av dig håret, slår sönder bilar, slår sönder dig själv... JAG VILL DÖ! HUR FAN KUNDE HAN GÖRA SÅ HÄR?!
     Vem bryr sig, det finns miljontals killar därute, varför haka upp sig på en?
     Säger: "Wow.. du är verkligen mogen." Och kanske blir så förbannad att du skriver ut det tpå Facebook så att ingen tjej vill vara med honom.
     Du kastar ut alla hans kläder på gatan och skriver sedan en sång om hur flask han är.
  • 6.När du tittar dig i spegeln, vad ser du?
     Jag hatar mig själv.
     Världens prinsessa, jag är så het.
     Mig själv.
     Wow, jag är snygg.
  • 7.Nu ska du visa vem du är genom ord, välj vilket alternativ..
     Fuck you!
     Men låt mig va!!!
     That´s so hot.
     If you ever hurt me... I´ll fucking kill you.


  • Å svaret är ju slående:


    Du är ... TILA TEQUILA

    Killarna (och tjejerna) dreglar efter dig! Du är klassens snygging som alla vill ha ! Men bara för att du är grymt het är du inte alltid så ytlig, du kan också vara omtänksam och djup. Men sex är en stor del av ditt liv, och du kanske ska börja fundera på om du är BIsexuell som hon, för du har ju så otroligt mycket kärlek att ge ut.

    Såååå klockrent, dreggla på pojkar och flickor=)


    Kommentarer
    Postat av: Gullillan

    Jättelänge sen jag var här inne! Har ingen tid över just nu! Men vill önska dig en skön helg och till veckan hoppas jag även hinna med att läsa på din blogg som alltid är såååååå BRAAAA!!!!

    2009-05-09 @ 09:56:16
    URL: http://gullillas.blogg.se/
    Postat av: Sussie

    Cool bild!!

    2009-05-09 @ 18:38:54
    URL: http://ww

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0