För kvinnliga elektriker...

Förra måndagen när jag jobbade var vi inne i ett låst rum.
Där fanns BARA sladdar och all centralstyrning till alla portar....
Medans vi står och jobbar....
Medans datorn tickar på med information om loggar..
Då snokar man ju vanligtvis runt och tittar sig omkring....
Döm om min förvåning när jag lyfter blicken och ser följande:
I TAKET!!!!


Liksom hallå eller???
Jobbar det så många kvinnor i den branchen som bara måste få slängt sina blodiga tamponger och bindor???
Hahaha....
Det var måndagens skratt iaf!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hahhaa!!! Du, nöden ber inga ursäkter, och visst, vi tjejer i den där branchen blir fler o fler;)

Heidi (Nippertippan, kommer du ihåg mej, välkommen igen o blogga med mig, på "den positiva sidan".

Kramizar:)

2009-05-03 @ 17:30:27
URL: http://denpositivasidan.blogspot.com
Postat av: P

Av alla kabelstegar och andra konstiga utrymmen jag krupit/klättrat runt i har jag nog aldrig sett en sådan på nåt av dom..... Kram

2009-05-03 @ 17:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0