9 OLIKA SORTERS FÖRHÅLLANDEN

Vet inte riktigt än vilket jag och Andreas är....


KVINNAN + MESEN
Hon:Hur många gånger har jag sagt till dig att sträcka på dig?
Han:312?
FÖRDELAR:En symnios; plus att hon kanske får halsfluss och håller käften.
NACKDELAR:Permanent halsfluss är inte troligt.


FILBUNKEN OCH NERVKNIPPET
Han:Vi två kommer så bra överens.
Hon:Jag tror jag behöver en drink nu.
FÖRDELAR:Det blir inte långvarit.
NACKDELAR:Nästa förhållande blir likadant.


SNYGGIGARNA
Han:Ciao,älskling.
Hon:(pussljud)
FÖRDELAR:Dessa proffsiga ungdomar är ett vackert par.
NACKDELAR:De bryr sig inte ett dugg om varandra.


SURPOTTORNA MOT VÄRLDEN
Han:Det är otroligt vilken skit de visar i tv.
Hon:Satans sportrepriser.
FÖRDELAR:De är nöjda med att vara tråkiga.
NACKDELAR:De är så tråkiga att de nöjer sig.


JAG ÄR MED IDIOTEN GGR 2
Han:Var är biffen?
Hon:Hi, hi, hi.
FÖRDELAR:De kan massvis med skämt.
NACKDELAR:De berättar dem.


HERR OCH FRU TRÅKMÅNS
Han:Älskling,tror du att man kan få ut mer av livet, än att bara sitta här med varandra varje kväll?
Hon:Nej.
FÖRDELAR:Bekvämt,hemtrevligt och mysigt.
NACKDELAR:Meningslösa smeknamn.


ROLIGA PARET
Han:Jag älskar den lilla idioten,ha ha.Ha ha ha.
Hon:Han är inte lika dum som han ser ut, hi hi.HA ha ha.
FÖRDELAR:Inga sura miner.
NACKDELAR:Grymma smeknamn.


KOBRAN + MUGON
Han:Grrr.
Hon:Grrr.
FÖRDELAR:Man känner segerns sötma.
NACKDELAR:Smärtan av att få en varm stekpanna i ansiktet.


TURTURDUVORNA
Han:Jag äälskar dig.
Hon:jag äälskar dig med.
FÖRDELAR:Lyckligt, intimt ,glädjefylltt, tillfredsställande och i harmoni.
NACKDELAR:Det är ju så att man kan spy,eller hur?

Som sagt, inte en aaaaaaning=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0