Happ så blev det utvecklingssamtal....

Barnen i en Alex klass fick i uppgift att rita en teckning med någon av sina föräldrar på jobbet. 
Alex bidrog med följande alster:







Efter att lilla Alexander tagit med och visat teckningen hemma, återvände han till skolan nästa dag med en lapp till klassläraren från mig som löd:

Jag vill gärna klargöra ett par saker angående min sons konstverk.
Detta är INTE en teckning av mig när jag utför någon slags stångdans på en strippklubb.
Jag arbetar i en järnaffär och jag hade berättat för min son om hur mycket pengar vi hade tjänat efter det senaste snöovädret.
Bilden föreställer mig när jag säljer
en snöskyffel!”.

Vete fan om Alex lärare tror mig =P

Kommentarer
Postat av: Makedonk

Men lilla gumman.... Vi vet ju alla att du inte jobbar i en järnaffär :-P

Du ska ju bli värsta datorsnillet, eller har jag fel? ;-)

Det är ok att ha ett litet extraknäck för att få ihop pengar till studierna.



Ha det gott!



Kramis



Muahahahaha

2009-11-20 @ 22:21:07
Postat av: Peter Olofsson

Fan Blondii! Är det någon annan som vågar påstå något annat än att du jobbar i en Järnaffär då blir jag förbannad! Du vet att du står under mit "beskydd" sedan en tid! Ja, du vet förstås inte det, men tillhör man min kategori favoritbloggare då blir det automatiskt så!

Dåligt samvete för att jag inte "fanns till hands" och skrev några fina rader under ditt fina inlägg om att du lever för dina barn!

Funderar på om jag ska försöka skriva något "kul" men jag tror du klarar av att muntra upp dig själv, backa bara i din blogg (ler), klockan är nu halv två på natten emot Lördagen och jag börjar bli trött och känner mig inte speciellt "rolig"!

Men vem fan har sagt att allt ska va kul! (Sa alltid en lärare till oss elever när jag gick på gymnasiet, han tog faktiskt livet av sig senare, så han hade nog inte så roligt)

Ha nu en fin helg och ha det så bra som det bara går! Var rädd om dig och de dina kram ifrån Peter!

2009-11-21 @ 01:40:28
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Ninja

Ha, ha, ha......vilken fin teckning!

2009-11-21 @ 19:01:04
Postat av: cicci

hahhahahaa...jag hade fan inte trott dig=)

2009-11-22 @ 01:08:12
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Mirr

Hahahaha

2009-11-22 @ 14:27:04
URL: http://mirraculous.blogg.se/
Postat av: Pia

Hahaha, snöskyffel.. tveksamt!! :o)

2009-11-23 @ 18:17:45
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0