Andreas fel (som vanligt=)

Japp...
Tack vare dumma Deas så har jag gjort bort mig för all framtid....
Tar allt från början, så ni förstår hur hela min dag är förstörd tack vare dumma Deas=)

Börjar att man som vanligt snoozar i typ 35 minuter tills man inser att "aj fan, jag måste gå om 15 minuter" OCH barnen sover...

Halvspringer in på toa, kissar, tar på sig, borstar tänderna OCH sminkar sig samtidigt...
Rusar ner till bilen med halva kappan på, ett barn i varje hand och sen en macka i munnen...
Japp ni kan äkert föreställa er hur detta ser ut.
Eller krävs foto???

Iaf kommer ner till bilen och möts av detta:

Nu tänker alla säkert ÅÅÅÅ va han är gullig!
För er kan jag tala om att han är SATANS FÖRLÄNGDA ARM!!!!

Blir såååå glad ( japp, jag är vek)
Barnen slåss i baksätet och Emelie är så sur om bara en blivande treåring kan vara!
Skriker och lever djävulen....
Lämnar Alex på skolan, puss och gull och hej då, tittar på klockan, känner svetten lacka på ryggen, skall ringa Andreas, tackar för lappen till han som ligger under en buss och inte hinner prata (visst är det dålig stil) sen ringer telen igen och jag tittar åter på klockan gasar och kör och när jag är halvvägs till skolan hörs det plötsligt:
-Mamma, ska vi???

MEN VA I HELVETE!!!!!
Jag har GLÖMT att lämna Emelie!!!
Va i hela helvete gör HON i bilen? Är hon inte hos dagmamman?
In till vägkanten och kör tillbaka till min fina kommun, trots jag nästan är framme då jag redan VAR försenad.
In till Diddi och avlämnar ett stycke barn, förklarar genant varför vi är så sena varpå dom lägger upp ett asgarv.
Japp ett ASGARV!!!

Ut i bilen, letar efter barn som glömts lämna, och så köra hela vägen tillbaka till skolan.
På vägen ringer man Sofia för att erkänna vilken värdo mamma man är och inser att jag ALDRIG mer skall skratta åt störda dumma Amerikanare som glömmer spädbarn i bilen så dom kokas till döds, då skall jag tänka på min glasspinne till dotter som frusit ihjäl i bilen....
Nej anmäl mig inte för vanvård, det skall inte hända igen, jag har nu rörelsedeckare i baksätet....

Iaf kommer till skolan och möts av en asgarvande lärare som frågar om jag inte har några små barn med på lektionen, svetten lackar och jag svarar haha jätteskoj, varpå resterande 25 personer i klassen skrattar.

Jag har tänkt på det HELA dagen och fått höra att jag nog är stressad och att det händer för mycket i mitt iv...
Nähä? Tror ni ???

Men mamma och andra vänner har iaf fått skratta...
Andreas dog av syrebrist som han skrattade...
Så nu kanske alla förstår att han är DJÄVULENS förlängda arm?
Utan hans lapp, ingen glömd Emelie...
Som jag sagt innan....

Man kan skylla ALLT på karlar!!!!

Ne fan nu skall jag gå och pussa mina barn god natt...
Eller vänta nu?
Hämtade jag dom verkligen förut???


Kommentarer
Postat av: Therese

Djävulen slog till... (Det är inte bara klasskamrater, lärare och andra som skrattar. JAG skrattar så sängen skakar. Tack för ännu ett av dagens garv och tro mig, skratt behövs i dagens tillvaro).

2009-10-29 @ 02:03:18
Postat av: Peter Olofsson

Blev alldeles svettig av att bara läsa inlägget!

Härligt, men tufft förstår jag!

Ja, så är det nog att vi män är roten till allt det onda, fast i gengäld så har vi ju oftast fostrats utav kvinnor! (ler)

Glömt barnen har jag aldrig gjort, men däremot så glömde jag min Fru och Svärmor i bilen en gång, men det har inte gått tillräckligt lång tid ännu för att det ska vara roligt säger min Fru, 6 år tycker jag är lång tid och jag glömde bara dem i bilen någon timme, började av någon konstig anledning snacka med en djävligt trevlig turistbusschaufför. Höll nästan på att föja med honom för att guida honom genom centrala Stockholm, vilken djävla tur att jag inte gjorde det! Nu är ju min Fru handikappad och kanske lite av den orsaken så var hon lite extra arg, hon kommer inte ut ur bilen utan min hjälp, fan hon hade ju sin Morsa med sig så hon hade ju sällskap, då är det väl inget att klaga på, hon kunde skickat tanten för att köpa en korv (!) eller någon tidning?

Ja, alla är vi olika och otur är väl det!

kram ifrån Oumberlige Peter!

2009-10-29 @ 07:21:16
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: cicci

ASG..hahahhahaha..dock helt rätt att ge andreas skulden!

2009-10-29 @ 09:29:49
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänk vad fel det kan bli av en liten lapp...

Man FÅR skylla allt på karlarna, det är ju allt som oftast deras fel ;0)



Kram

2009-10-29 @ 09:32:51
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Andreas<3

Kvinnor gnäll aldrig mer på att ni inte får små kärleksfulla lappar från oss män.Uppenbarligen så kan ni inte gå och tugga tuggummi utan att ramla och slå halvt ihjäl er. De va ju de där med att kvinnor ska ha så bra simultanförmåga. A säkert Blondiie är ett levande bevis på att de inte funkar :)

2009-10-31 @ 12:37:15
URL: http://kryckans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0